Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tør du gå på villis?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-21, 08:28   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tør du gå på villis?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Høyre side av Kalvøya og området rundt broen er alltid utrygt, i tillegg til boblehavner. Det var mange folk mellom elveutøp og Kalvøya, helt utrolig- i negativ forstand. Jeg gikk fra Høvikodden til Kjeholmen, sånn ca ved juletrær, så ingen sperrebånd. Et barn datt uti på grunna ved land, i en råk som var åpen.

Vi gikk også til Kjeholmen. Vi var ikke verken nær broen eller på høyre side av Kalvøya, heldigvis. Men er det sperret der? Jeg tenker at det er litt dumt om det bare antas at folk vet om elveutløp og slikt.

Også måtte jeg google ordet "boblehavn". Hilsen Divine som ikke har vært i en fritidsbåt siden eh ... 2012 eller noe.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.