|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Mim appledings teller når jeg strikker. Spesielt vrangmasker. Veldig praktisk.
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Så dumt at teppet jeg strikket er bare rettmasker hver eneste en. En kveld talte den fakrisk litt mens jeg strikket. Ikke klart å gjenskape det.
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THESTPEIS er også de som bruker akseleringsfeltet på motorveien til å ligge i 50, lirke og lure seg inn i kjørefeltet og så bruke god tid på å komme seg opp i 100.
|
|
#4 |
|
Tatt på
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TNår det er to felt INN til rundkjøringen og to felt UT av rundkjøringen, så SKIFTER du IKKE felt midt i rundkjøringen. OG HUSK DET JÆVLA BLINKLYSET UT AV RUNDKJØRINGEN.
|
|
#5 |
|
can-jur
|
Så det er bare de som skal kjøre rundt og rundt i rundkjøringen til evig tid som skal bruke innerste felt? Man må jo nødvendigvis skifte felt på et eller annet tidspunkt?
|
|
|
#6 |
|
|
Nei, man må ikke det når det er to filer der man kjører inn og to filer der man kjører ut. |
|
|
|
|
#7 |
|
can-jur
|
Hæ?
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TRent teknisk så bytter man felt om man kjører inn og ut i venstre felt.Man må over et felt når man kommer inn og over et når man kjører ut. |
|
|
|
|
#12 |
|
ctrl+z
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TEller en "jeg blir nesten redd for å kjøre fordi ALT irriterer andre sjåfører"-tråd.
|
|
#14 |
|
One of These Days
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TTror det Maverick mener er om blå/grå bil hadde kjørt ut av første avkjøring i rundkjøringen og endt opp i høyre felt der. Det er det nemlig mange som gjør, og de tenker ikke på at det faktisk kommer en bil, gul bil, i høyre felt. |
|
|
|
|
#15 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THa meg unnskyldt for å skifte tema, MEN HVA I HELSIKKEN SKAL DET FORESTILLE SEG AT JEG SKAL BLI PRAKKET PÅ ANDRES DRITTLUKT? HVA ?? Jeg synes at røyking er FANDENS MAKKVERK OG ER IKKE INTERESSERT!!!!
|
|
#16 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal nå alltid overdrive, klart det ikke er så gæli, JEG som har røyka i bare 50 år kjenner ikke noe røyklukt. |
|
|
|
|
#17 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TÆRLIG TALT! En finn-annonse koster 0 kroner. Hvorfor må du presse alt rælet ditt inn på EN annonse??? Kjøper gjerne de avbildede racing alpinskiene til den annonserte prisen på 500kr. Problemet er at du skal ha 4000 for de skiene og 200 for en random badebukse og det FØKKER OPP FINN-SØKET MITT
|
|
#18 |
|
Tatt på
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TBruker du BLINKLYSET og blinker til HØYRE (for å vise at du enten skifter fil og viser at du skal ut av rundkjøringen), så går det sannsynligvis greit.
|
|
#19 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDe HELVETES iPhone-laderne som slutter å virke absolutt hele føkkings tiden!!! Når jeg forklarer problemet i butikken så har de aaaaaaadri hørt om det før. Men det kan da for pokker ikke bare være mine ladere som bare ikke virker lengre??? Jeg har forsøkt ørten ulike ladere - inkludert originalladere, men ABSOLUTT ALLE tar kvelden etter Kun Kort Tid!!!!!!
|
|
#20 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THELVETES IDIOTISKE NAV!!!
![]() |
|
|