Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-20, 09:24   #14
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Hvilket budsjett har du, sånn omtrent?

Vi hadde håpet å finne noe til 2 mill. Om vi finner et område som virkelig er midt i blinken, kan det være aktuelt å betale mer, men da må vi mest sannsynlig vente litt.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Solcelle fungerer bra synes jeg. Vi har hytte med solcelle og uten innlagt vann, og jeg savner vannet mest.

Det er interessant. Kan du si noe mer om hvordan solcelle fungerer i praksis?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Det er ikke mye å få for rett over millionen, rett over tre derimot. . Jeg tenker at vann inn til veggen, svartovn, peis og tørrklosett er godt utgangspunkt. Men strøm bør være tilgjengelig i nærheten for senere tilkobling. For en investering. Jeg synes det er for mye jobb uten rennende vann i kranene. Leier det heller ikke igjen av hygieniske årsaker, ikke alle er like flinke med renhold på enkelt vis.

Nyttige erfaringer du kommer med der!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.