|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråden #6Hah, fikk det til til slutt. Men jeg vil ha meg frabedt flere sånne dustete endringer altså.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråden #6Oppstart etter ferie skuldre... Jeg er så vond mellom skulderbladene opp mot nakken. Blæh. Det går over når kroppen venner seg til både sykling og kontorjobbing igjen etter ferien.
|
|
#3 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #6Gruffer over at yngste fikk bare en dag på forskerskolen før hun begynte og hoste og måtte ta resten over nett. |
|
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #6De gjeninnfører betalparkering på jobben, selvom parkeringshuset ikke er i nærheten av fullt og det fortsatt oppfordres til å unngå kollektivt i Oslo-området. |
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gruffetråden #6
Jeg er normalt sett helt for avvikling av betalparkering knyttet til arbeidsplasser i Stor-Oslo. Men timingen her var da usedvanlig umusikalsk?
|
|
|
#7 |
|
Har diplom
Ja, enig med deg, i normale tider tok jeg toget med (nesten) glede. Hos oss får ca 30% gratis parkering etter gitte kriterier (små barn, lang vei, etc), og resten må betale 300 kr per dag. Helt greit til vanlig, men ikke greit akkurat nå. |
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Slik holdt vår kirke på i ukesvis, men jeg forstår at det er noe å gruffe over.
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråden #6Lurer på om det kan være noen skattegreier? Er gratis parkering skattbart?
|
|
#13 |
|
Har diplom
Aner ikke. Men hvis man har små barn eller bor langt unna får man jo gratis parkering,så det hadde vært litt rart i såfall. |
|
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Man trenger ikke å skatte av gratis parkering. Men derimot må det skattes hvis arbeidsgiver sponser månedskort.
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Da er det bare noe det har vært snakket om, men ikke innført. Wouldn't know, har ikke hatt parkeringsmuligheter på jobb på sikkert 10 år.
|
|
#16 |
|
Ser lyst på livet
|
Bussjåføren, som kjørte da jeg var elev/student, var veldig for skattlegging av gratis parkeringsplasser på vgs og høgskolen. |
|
|
|
|
#17 |
|
Introvert optimist
|
Nei, det tror jeg ikke. Da må det være noen lokale Oslogreier, men det kan vel ikke være lov?
|
|
#18 |
|
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For noen år tilbake var det noe styr rundt hc-parkering hos oss. Det var for få av dem, i forhold til antall med kort. Da ble det sagt at dersom man navnet plassene, sånn at hver hadde sin personlige plass, ble den skattbar. Vet ikke om det fremdeles er sånn.
|
|
#19 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråden #6Jeg gruffer over alt dramaet i studentkollektivet, som jeg ufrivillig blir en del av. Jeg har egentlig nok bekymringer selv.
![]() |
|
|