|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #5
Det er det.. begynner å få tillit så slutter de og jeg må starte på nytt. Eller jeg blir overført til nytt behandlingssted.
|
|
|
#5 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Gruffetråden #5Mango. Som så altfor ofte ikke er god, men hvor man ikke SER det før den er kjøpt og delt. Lillebror tåler ikke eple, pære, nektarin osv - og jeg har ikke tall på antall bommerter som har blitt med hjem fra butikken.
|
|
#6 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Gruffetråden #5Her er det gudskjelov ikke karneval på skolen. Det holder med halloween en gang i året. Skoleball har ikke vært noe problem her, det har ikke vært veldig høy pyntestæsjefaktor, jentene fikser det fint selv ved å frisere hverandre eller seg selv, og trenger ikke mye assistanse fra foreldre (dvs mødre). Håroppsett hos frisør har aldri vært noe aktuelt tema, det tror jeg ingen driver med til skoleballene her omkring.
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #5Sier meg enig ang. koronahysteri, liker ikke skremselsoverskriftene i landets største aviser. |
|
|
|
|
#9 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråden #5Blæh.
|
|
#10 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Gruffetråden #5Folk som ikke synes andre har noe med hvor de har tenkt seg i trafikken! Bruk blinklys!
|
|
#12 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråden #5Enig, Nenne. Ble stående og vente i et kryss på vei til jobb fordi jeg skulle til venstre og bilen på motsatt side visstnok skulle rett fram. Og siden hen ikke akkurat reagerte da det ble grønt så stod jo jeg. Men neida, hen skulle også til venstre.
|
|
|
#14 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Gruffetråden #5Så kjedelig, Hønni!
|
|
#15 |
|
Klare sjøl
Sv: Gruffetråden #5Kjipt, Hønni.
|
|
#17 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Gruffetråden #5Jeg synes det er utrolig kjipt at den eneste gangen jeg spør om hjelp etter jeg flyttet alene av en venninne, svarer bare med latterfjes og kos deg med monteringen. Synes også at det er gørrkjipt at hun ikke en gang har spurt om vi skal gå en tur, komme ned eller komme på besøk til henne etter bruddet (Jeg har prøvd å spørre flere ganger).
|
|
#18 |
|
Klare sjøl
Sv: Gruffetråden #5Fortsatt syk og oppgave innlevering mandag.
|
|
#19 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråden #5Det er dessverre i slike situasjoner en merker hvem som er venner, Trulte.
|
|
#20 |
|
Superaktiv
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #5I dag var det noen some mente at de kanskje hadde korona og gikk rett inn hovedinngangen på sykehuset... Sånn seriøst, har de ikke fått med seg hva de skal gjøre? Alt dette la personen ut på snap i tillegg. |
|
|
![]() |
|
|