Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Haddy og boka

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-20, 15:12   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Det Maverick sa. Neppe så enkelt som det ser ut når man ikke kjenner de interne prosessene i NRK.

Jeg tenker likevel ikke det er barnslig å boikotte. Jeg tenker mer at det er jeg som er barnslig, som prioriterer mine egne, egoistiske behov for tradisjoner, stemning og kos, i stedet for å være voksen og konsekvent nok til å gjennomføre statement akkurat på lille julaften. Jeg er svært lite politisk (og voksen ) av meg i jula. Siden jeg har det på i bakgrunnen mens jeg gjør andre ting så ser jeg ikke nok til programlederne til at jeg personlig irriterer meg over dem, og jeg vil gjerne ha med meg innslagene, det er alltid mange flinke artister med (som jeg ikke aner hvilke holdninger har til andre spørsmål), som bidrar til julestemningen i heimen og fortjener sitt publikum. Så jeg må innrømme at jeg bidrar med seertall, på tross av at jeg vet at jeg egentlig ikke burde. Så jeg har ikke noe behov for å forsvare min avgjørelse om å ha programmet stående på, jeg har ingen sterke argumenter for, bare ga blaffen denne gangen, og ville ta inn julestemningen. Men sviktende seertall er jo et klart signal til NRK, så jeg er bare glad for at dere andre var voksne og droppet det.

Når det er sagt, så synes jeg det var mange ganger verre med Lindmo-programmet, og har ikke sett et eneste program med henne siden, til tross for at jeg stort sett synes det er bra. Det var jo virkelig et talerør for henne, helt direkte, i motsetning til juleprogrammet.

Sist redigert av My : 04-01-20 kl 22:22.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:46.