|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvor var JEG da Brå brakk staven?I Akershus var ferien flyttet og elever hadde fått fribilletter til Holmenkollen. Jeg var sammen med en venninne i Kollen og sto helt foran omtrent der staven brakk. At jeg ikke ble tråkket ned er fortsatt et under.
|
|
|
#3 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor var JEG da Brå brakk staven?Jeg var på skolen og alle var samlet og så på rennet i gymsalen. Tipper at rennet startet kl 12, for vi gjorde dette som siste ting før vi ble hentet av skolebussen kl 14.
|
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvor var JEG da Brå brakk staven?Jeg gikk i sjette klasse, og det var vinterferie i Trøndelag. Jeg husker jeg så stafetten hjemme hos farmor og farfar, og så dro jeg ut på fjorden og sto på skøyter etterpå.
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvor var JEG da Brå brakk staven?Jeg var sikkert i barnehagen, husker ingenting. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor var JEG da Brå brakk staven?
Det husker jeg ikke. Men jeg husker hvor jeg var når Kong Olav døde. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor var JEG da Brå brakk staven?Jeg husker hvor jeg var da kong Olav døde - jeg satt på kontorrommet i barndomshjemmet mitt og sydde på et skjørt.
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvor var JEG da Brå brakk staven?Jeg var på nattevakt på sykehuset da Diana døde, og husker at jeg ble helt sett ut. Hun var min store helt i barndommen og jeg hadde en samling med over 10 000 bilder av henne. Sist redigert av 007 : 01-12-19 kl 22:39. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor var JEG da Brå brakk staven?Husker det ikke. Om det var ukedag så var jeg på skolen. Var det helg så gikk vi sikkert selv på skitur. Sikkert i Nordmarka. Vi gikk alltid på ski i helger i hele min barndom helt til jeg turte å nekte.
|
|
|
|
#11 |
|
fri
|
Sv: Hvor var JEG da Brå brakk staven?VM-elgen var logen for VM i 1982 https://www.epla.no/mote/produkter/671784/ |
|
|
|
![]() |
|
|