Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er det greit å dele FP-innlegg på Facebook?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-19, 18:51   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å dele FP-innlegg på Facebook?

Jeg hadde ikke gjort det selv. For meg går det på formen på forumet - vi er anonyme og bruker nick. Dette innlegget inneholdt informasjon som gjorde den som skreve det lett gjenkjennlig på forumet for naboer, bekjente, kollegaer etc

Hadde det vært fra facebook (eller en annen "ikke-anonym") kilde hadde jeg oppfattet det anderledes. (Må vel legge til at jeg skjønner at jeg ikke egentlig er anonym her på FP, men jeg føler meg mye mer anonym her enn på FB - og noe mer "skjult" er man jo. Dette er også et lite sted. FB er stort)

Gammel 26-04-19, 20:06   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å dele FP-innlegg på Facebook?

Jeg hadde heller ikke gjort det. Ser på det som skrives her som litt personlig. Jeg ser jo mange spør på FB også, når noen har skrevet et godt innlegg, om det er greit at de deler det. Og det er selv om det ikke er bilde med. Føler bare at det er skikk og bruk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.