|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
30-12-18, 18:53 | #1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
Juicepresse eller blender - hva vil jeg ha?Jeg har fått litt cash til jul, og lurer på å investere i en juicepresse eller en blender av noe slag. Jeg har liten peiling, men lurer vel egentlig mest på dette: |
30-12-18, 19:51 | #2 |
finner ut av mye
|
Sv: Juicepresse eller blender- hva vil jeg ha?Har både blender og stavmikser og bruker begge deler. Juicepresse har jeg ikke noe behov for. Mens blender derimot kan brukes til så mangt.
31-12-18, 12:09 | #3 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
|
Sv: Juicepresse eller blender- hva vil jeg ha?Vi har både blender og juicepresse. Sistnevnte blir ikke brukt, blenderen brukes nærmest daglig til smoothie. Årsaken til at juicepressen ikke brukes, er at den tar alt for lang tid å sette sammen og ikke minst rengjøre. |
31-12-18, 12:28 | #4 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
|
Sv: Juicepresse eller blender- hva vil jeg ha?Brukte juicepressen min daglig i en hel uke da jeg kjøpte den. Den er ikke brukt siden, så det ble dyr juice |
31-12-18, 13:54 | #5 |
A friend with benefits
|
Sv: Juicepresse eller blender- hva vil jeg ha?Jeg har en juicer fra Philips. Kjøpte den knapt brukt for en slikk og ingenting via Finn. Den har vært i bruk hver eneste morgen siden jeg kjøpte den for over to måneder siden. Enkel å montere og enkel å vaske.
01-01-19, 16:55 | #6 |
Dig for victory!
|
Sv: Juicepresse eller blender- hva vil jeg ha?Vi har blender på Kenwood-maskinen, den brukes til smoothie flere ganger ukentlig. Jeg har også den juiceren LilleLeo viser, den fikk vi i gave, men den blei brukt ca 8 ganger før vi pakka den bort i boden. Mye lettere å kjøpe ferdig juice, og bortsett fra ferskpressede appelsiner, så synes jeg ikke juicene jeg prøvde blei særlig gode heller.
02-01-19, 01:33 | #7 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
|
Sv: Juicepresse eller blender- hva vil jeg ha?Jeg har begge deler, jeg bruker juicepressen oftere enn blenderen min. Jeg ville brukt blenderen oftere om jeg ikke hadde hatt en stavmixer i tillegg.