|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?Jepp! Skal ta kontoret til mann og barn en gang. Neste helg, kanskje?
|
|
|
#2 |
|
koko
|
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?Gangrommet oppe flyter over av gamle leker og diverse som skal i søpla. Jeg håper å få hjelp hjemme, slik at det blir ryddig og i orden innen vinterferien.
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?Neste prosjekt er mitt soverom. Stua er helt ferdig, jeg har byttet ut nesten alt av møbler. Det er blitt en skikkelig koselig stue.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?Jeg er med! Problemet er at boden og mitt soverom er iskaldt, så det er mest praktisk å ta de senere.
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?
Ja, derfor har jeg tenkt å ta soverommet når det er blitt vår.
|
|
|
|
#6 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?Jeg er med! Jeg må ta kjellerstua og badstua (!) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?Tja, jeg trenger å være med, men jeg sliter pga mye overtid frem til vinterferien, men kan gå for å starte med ene kjellergangen, den bør jeg kunne klare. Den andre klarer jeg 1)ikke alene og 2)ikke på så kort tid i alle fall. Så tanken om å begynne ved ytterdøra og jobbe gjennom huset svikter der om jeg ikke får med mannen på gangen i februar, men hey, jeg kan hoppe til badet i februar, så tar vi de mer krevende rommene senere. Dvs, badet skal ideelt sett pusses opp da, men det skjer ikke på fire uker med overtid.
|
|
|
#8 |
|
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?I dag har jeg gitt bort grill og mat-termos på finn. To fornøyde nye eiere.
|
|
|
#9 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?Vi mellomflytter, så det blir jo litt anderledes når vi må. Organisering blir det ikke så mye av før vi flytter inn i renovasjonsprosjektet vårt i april. Ryddeprosjektet nå er mer dokumentbasert, jeg teller 12 bananesker med bilder, dokumenter, notater, arkiver osv som skal ryddes og organiseres nå når vi ikke har hus å rydde. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
bits and pieces
|
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?Jeg tar litt sånn nå og da.
|
|
|
|
#11 |
|
koko
|
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?I helga har vi forresten fått ut av hus det gamle spisebordet vårt og fire blåposer fra IKEA, smekkfulle med klær som skal sendes til flyktninger i Hellas og Bosnia.
|
|
|
#13 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?Jeg har ekstremt god tid om dagen, lite å gjøre på jobb (jobber ut februar) så jeg kan rydde og organisere. Men prioriterer utetid i solskinn.
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 11-01-21 kl 13:33. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?I morgen drar eldste i førstegangstjeneste, og vi skal omorganisere soverom slik at det blir bedre forhold for oss fire som skal fortsette å bo på 56 kvm.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?Jeg er med! På tide med en god gjennomrydding av mitt soverom
|
|
|
#16 |
|
Jeg er imponert over at dere klarer dere med 56 kvm. Har dere noen gode løsninger på oppbevaring som dere vil dele med oss?
|
|
|
#17 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Det er veldig god planløsning. Vi har stor garasje, der har vi satt opp mange hyller til oppbevaring av turutstyr, skiutstyr, bager, ryggsekker, hagemøbler, trampoline, ved, etc.
|
|
|
#18 |
|
Enda mer imponert!
|
|
|
#19 |
|
bits and pieces
|
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?Jeg er også imponert. Grøsser litt på tanken av å få inn 2-3 inn i min som er 10 kvm større
|
|
![]() |
|
|