Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Noen som driver med matkasser fremdeles?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-18, 15:08   #1
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som driver med matkasser fremdeles?

Jeg har heller aldri opplevd telefon fra Adams, og vi har hatt noen pauser. Aldri sett at de har hatt stands heller.

Gammel 15-10-18, 15:17   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Adams har vært på døra hos oss, flere ganger. Men siden de ikke har noen kasser som er tilpasset en familie som aldri vet om de blir to eller ni til bords, så har jeg ikke vurdert det nærmere. I tillegg til at jeg blir vrang når folk prøver å selge ting i døra, så jeg ville uansett sagt nei av prinsipp, og heller valgt en av konkurrentene, hvis det var aktuelt.

Gammel 15-10-18, 16:26   #3
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Adams har vært på døra hos oss, flere ganger.

Samme her (og hevder vi er de eneste i gata som ikke bruker dem). Ringer gjør de også (en gang presterte selgeren å si at det var dårlig gjort å takke nei siden vi hadde snakket så lenge på telefonen ). Vi har aldri vært kunder hos dem og med så innpåslitne og teite selgere kommer jeg aldri til å bli det heller. :trassig:

Gammel 15-10-18, 17:14   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Samme her (og hevder vi er de eneste i gata som ikke bruker dem). Ringer gjør de også (en gang presterte selgeren å si at det var dårlig gjort å takke nei siden vi hadde snakket så lenge på telefonen ). Vi har aldri vært kunder hos dem og med så innpåslitne og teite selgere kommer jeg aldri til å bli det heller. :trassig:

Enig. Hadde de på døren og selgeren tok ikke et nei for et nei.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.