|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Case 2: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...Jeg lurer på om trådstarter ble noe klokere i valget av hund? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
villende
|
Sv: Case 2: Ikke at vi skal ha hund, men hvis... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Case 2: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...
Jeg vet ikke, men kanskje HI får noen innspill likevel? Hun startet med å si at hun ikke vil ha puddel og begrunnet det. For meg er det ingen hensikt å skulle overbevise om å kjøpe puddel, men jeg kan si at ingen av hennes argumenter stemmer for de pudlene jeg kjenner. De er supermyke i pelsen (ah, akkurat som en pute (sitat mange barn som klapper min hund)), de er ikke spesielt nervøse, veldig kosete og familiekjære. Pelsen krever stell! Klipp den kort, så er problemet løst.
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Case 2: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...Jeg ble jo puddeleier litt uplanlagt, og da jeg fikk ham var han understimulert og superstressa. Nå er han lugn og blid, veldig kosete og kjærlig, og super turkompis. Og myk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Case 2: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...
Det slo meg også da det tok helt av
Joda. Det har jo kommet mange fine tips også - ikke bare avlsdiskusjon Jepp, denne skal jeg se nærmere på. Takk
|
|
|
|
#6 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Case 2: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...Vi tenker nå på portugisisk vannhund eller kanskje wheaten terrier. Viktig å presisere at uansett hund så kommer den til å bli klippet kort (så jeg googler for å finne bilder av de kortklippet siden de fleste som man finner bilder av er slike utstillingshunder e.l.
|
|
|
|
#7 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Case 2: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...Portugisisk vannhund |
|
|