|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Femtenåringen som ringte hjem etter endt sommerleir og kunne fortelle at det var bare hyggelige folk der.
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5I dag fikk vi være barnevakt mens de nybakte foreldrene fikk to timer alene for første gang siden de ble foreldre. De var nok litt nervøse siden de kom tilbake så kjapt. Besteforeldrelivet. |
|
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5At to av ungene kommer hjem i kveld.
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5
Litt enig der altså. Det er fremdeles så varmt at man kan ha verandadøra oppe og ikke fryse. Det er digg. Sitter inne og jobber med studier, og nå er det bare behagelig. For min del trenger det ikke å bli kaldere på lenge. |
|
|
|
|
#7 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Enig med dere. Helt fantastisk med skyer. Det er fremdeles 25 grader så det er sommervarmt, men ikke så varmt at man ikke orker noe som helst og svetten renner bare man går opp en trapp. Sånn som dette kunne det fint vært hele sommeren.
|
|
#8 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Jeg har vært ute og gått en tur idag fordi det var vær til det idag.
|
|
#9 |
|
can-jur
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Har fått bekreftet at vi får fri. Da ble det ei ferie uke på oss også.Skal bli godt. Har hatt tre dager "fri" (var voksen på korpstur) siden siden påske.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5At togturen for barna gikk så fint. De ble sendt avgårde i dag.
|
|
#14 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5En kollega som sa: -Dette var helt glitrende! om noe jeg hadde skrevet.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#15 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5At jeg, som har mild telefonangst, på jobb får dyttet ei lang liste i hånda, over personer jeg er nødt til å ringe og spørre om noe litt vanskelig, med en litt kronglete forklaring. Fordi jeg gruer meg en hel del for å ta den første telefonen, også blir det så utrolig mye lettere når jeg kommer litt lenger nedpå lista, og til slutt er det ikke vanskelig i det hele tatt. Så nå har jeg snakket med mange ulike typer; tunghørte folk, folk som forstår dårlig norsk, svært gamle folk, yngre folk, glade folk, sure folk, svært skravlete og svært ordknappe folk, folk som er lettvinte og folk som problematiserer og gjør alt vanskelig. Så nå er jeg ganske sliten i hodet, og svært fornøyd med meg selv.
|
|
#16 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Helg! Og snart båttur med min kjære. |
|
|
|
|
#18 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5At timen på Ullevål Sykehus gikk veldig bra- så nå skal livmor fjernes og jeg blir kvitt alle smertene jeg har der nede.
|
|
#20 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Bytur i folkehavet med snart 11-åringen min. Hun er altså så enkel å glede (nyter før tenårene setter inn.....) |
|
|
![]() |
|
|