|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinn-off: Forventes det at alle ungdommer har ski?Cogito, ergo sum, Esme, jeg er så absolutt en tilhenger av selvstendig tenkning, og styrer ikke livet mitt, eller barnas, ut fra prinsipper. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
saftig
|
Sv: Spinn-off: Forventes det at alle ungdommer har ski?
Sånn bortsett fra skiene, da.
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Sv: Spinn-off: Forventes det at alle ungdommer har ski?Hvis det er tilfelle at man blir ulykkelig og bitter som førtiåring hvis man må gå på ski som fjortenåring, stemmer jeg helt klart for at vi dropper den skidagen. Vi har nok av smådeppa førtiser som det er, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Peppy!
|
Nettopp! Det hadde løst hele denne vanskelige utviklingen, som du peker på her, vi hadde alle hatt det bedre om vi skulket litt oftere. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
Noen ganger er jeg usikker på om du faktisk ikke skjønner hva folk skriver til deg, eller om du bare er snipete som her fordi du går tom for argumenter.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spinn-off: Forventes det at alle ungdommer har ski?Jeg H A T E R skidager, også som lærer. Gutta digger det heller ikke. Men de er med akebrett i år. Det er ikke noe alternativ å være hjemme, samme hvor mye de ikke vil. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinn-off: Forventes det at alle ungdommer har ski?Jeg husker selv med gru skidagene på skolen. Det var tidtaking og opphengt resultatliste. En gang gikk vi lengre tur og jeg husker jeg ble plassert fremst for å bestemme tempo, med eldre skigale elever bak meg som ble irritert. Ville mye heller bare ha kommet sist. Og vi hadde slike skikort som hang på døra til klasserommet der vi skulle skrive på hvor mye ski vi hade gått på fritiden. Jadda... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Spinn-off: Forventes det at alle ungdommer har ski?Skidager på tid og uten oppkjørte løyper. Skjønner jo at folk har hatet. Vi gikk i somletempo, venner sammen og tente bål og koste oss.
|
|
|
#10 |
|
Halloen!
Jeg er ikke tom for argumenter, jeg er på jobb. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
guru advisor
|
Sv: Spinn-off: Forventes det at alle ungdommer har ski?Både som barn som og som lærer nå har jeg faktisk ingen erfaring med tvang på skidag. Frivillig hva man velger av aking, skøyter og langrenn på vår vinteraktivitetsdag, og som lærer velger jeg alltid langrenn. Lystbetont liten tur med dem som har lyst. Felles bål og matpause. Pleier å være en veldig ålreit dag. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Spinn-off: Forventes det at alle ungdommer har ski?15-åringen i dag på spørsmål om hvordan dagen hadde vært: «Kjempefin! Skulle ønske vi hadde mange flere sånne dager!» Jeg: «Så du syns det var lytt gøy å gå på ski?» «Hæ? Nei! Ski er helt greit, for det går fortere enn å gå på beina. Men det er gøy å være på tur!»
|
![]() |
|
|