Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-17, 11:16   #1
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

120 m2. Stor stue med spisestuedel og bitte lite kjøkken. Tre små og ett stort soverom. Kjellerleilighet, så om vi sluttet å leie ut kunne vi fått ca 30 m2 til.

Jeg ønsker meg mer plass. Jeg skulle gjerne at jentene hadde større rom, jeg ville hatt større kjøkken og jeg skulle gjerne hatt et ekstra toalett. Men vi bor akkurat der vi vil bo og er glade i huset.

Akkurat nå er kjellerleiligheten tom og jeg kjenner litt på lysten til å få kjellerstue, ekstra bad og ekstra gjesterom. Men jeg vet ikke om det er verd inntektstapet og den dårlige samvittigheten på å ikke være med på å avhjelpe bobehovene til studenter.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-17, 11:25   #2
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Vi bor på 160 kvm og er veldig fornøyd. 2 etasjer.
Har bodd her i 7 måneder og trives kjempegodt! (Flytta fra 90 kvm)

Vi har stor stue / stort kjøkken / bad / og 3 soverom som vi bruker. I tillegg har vi 1 soverom / 1 bad / 1 vaskerom / 1 stor gang som skal pusses opp når vi har overskudd. (Både av tid, ork og penger)
Måtte totalrenovere da vi flytta inn ifjor høst, så står egentlig igjen én etasje.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-17, 11:33   #3
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

...

Sist redigert av Cuyahoga : 23-02-18 kl 22:51.
Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-17, 11:41   #4
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Vi er fire i familien og synes 148 boareal er nok. Vi har tre soverom, to oppholdsrom, to bad og ett vaskerom. Kjøkken og bad er små, men parktiske og lett å holde rent. Vi har fint uteområde med plass til platting, trampoline, boder, frukttrær og busker. Savner garasje og sportsbod. Vi ser også på ny bolig, gjerne nyere, men vil ikke ha bolig som er større eller har liten stue.

Gammel 10-08-21, 22:35   #5
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Vi bor på 160 kvm og er veldig fornøyd. 2 etasjer.
Har bodd her i 7 måneder og trives kjempegodt! (Flytta fra 90 kvm)

Vi har stor stue / stort kjøkken / bad / og 3 soverom som vi bruker. I tillegg har vi 1 soverom / 1 bad / 1 vaskerom / 1 stor gang som skal pusses opp når vi har overskudd. (Både av tid, ork og penger)
Måtte totalrenovere da vi flytta inn ifjor høst, så står egentlig igjen én etasje.

Vi bor heldigvis fortsatt i huset og trives som bare dét!
Akkurat passe størrelse på huset og vi har pussa opp MYE i løpet av disse 5 årene. (Mannen er håndverker)
Hele huset, utenom vaskerommet, er totalrenovert. Ute har vi bygget en nydelig pergola og vi har nettopp planert, lagt ny plen og lagt belegningsstein i hele oppkjørselen.
Jeg er så glad for at vi gutsa og kjøpte huset selvom det så ut som det gjorde. Jeg bare elsker åssen det har blitt.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.