Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

YouTube-tråd. Vis favoritten din

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-07, 04:21   #101
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

(Kilde: youtube.com)
=

Denne synes jeg er fin.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 11:59   #102
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Esme, her er han,

!

Hehehehe! Utrolig morsomt!

Gammel 03-07-07, 15:32   #103
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Han her kalles "Starwars-kid".

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 15:51   #104
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Kakemonsteret i biblioteket. Helt herlig.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 21:17   #105
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:slettet:

Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 14:10.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 21:28   #106
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg elsker Animal

Gammel 04-07-07, 18:20   #107
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

og

er jo dyrebar (bikkja ligner på hunden vår og derfor blir det ekstra gøy)

Hvis hunden din gjør sånn, skulle jeg likt å møte den!

Gammel 04-07-07, 18:24   #108
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Esme, her er han,

!

Ellers: Black metal bandet Immortal på Benny Hill-vis:

Gammel 04-07-07, 18:31   #109
Albertine
Passiv

Standard

er min favoritt. Jeg føler så med han stakkaren som ikke klarer å slutte å le. Og det må være fælt for intervjuobjektet. Noen som kan nederlandsk og kan fortelle hva det handler om?

Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 18:42   #110
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

er min favoritt. Jeg føler så med han stakkaren som ikke klarer å slutte å le. Og det må være fælt for intervjuobjektet. Noen som kan nederlandsk og kan fortelle hva det handler om?

Jeg tror det er flamsk. Programmet handler om mislykkede operasjoner eller operasjoner der legene har operert feil. Denne mannen skulle operere et eller annet (husker ikke hva) men av en feiltakelse ble i stedet testiklene fjernet. Dette medfører jo at hormonproduksjonen på mannen minsker og dermed får han pipestemme. (Nederlansk kollega oversatte for en god stund tilbake).

Programlederen jobber nå på radio ... (man kan se et intervju med ham i etterkant, men jeg klarer ikke å finne det på YouTube).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 15:01   #111
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det er hysterisk morsomt synes jeg, men ja, det er en sketsj fra en gruppe som heter IN DE GLORIA Belgia og er altså ikke en episode som har skjedd i virkeligheten.

Gammel 08-07-07, 22:38   #112
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min svært lokale superfavoritt.

Gammel 09-07-07, 12:09   #113
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det er hysterisk morsomt synes jeg, men ja, det er en sketsj fra en gruppe som heter IN DE GLORIA Belgia og er altså ikke en episode som har skjedd i virkeligheten.

Er du sikker? Jeg så en episode på YouTube med denne mannen som nå for tiden jobber på en radio da han mistet jobben på TV. Det er mulig at det var en sketsj også, men det virket veldig lite trolig. En kollega fra Nederland mente også at dette var real.

Jeg vet jo at du også har nederlandske kontakter.

Gammel 09-07-07, 13:31   #114
Albertine
Passiv

Standard

Hvis det der er en sketsj burde reporteren hatt en Oscar. Den latteren der er så ekte at jeg skoggerler hver gang jeg hører den.

Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 13:48   #115
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Er du sikker? Jeg så en episode på YouTube med denne mannen som nå for tiden jobber på en radio da han mistet jobben på TV. Det er mulig at det var en sketsj også, men det virket veldig lite trolig. En kollega fra Nederland mente også at dette var real.

Jeg vet jo at du også har nederlandske kontakter.

Ja, 100% sikker. Denne sketsjen er en slager i Nederland/Belgia. Her kan du forøvrig se mer om gruppen, da kjenner du igjen han som spiller programlederen. Trykker du på "afleveringen" ser du han. Programmet er kjent for slike type "parodi"-programme. Programmet ble spilt inn for en del år siden, har gått som en farsott på internett, og selv Jay Leno presenterte sketsjen som ekte i et av sine liveshow.

http://www.indegloria.be/

Her står det litt om det på den engelske versjonen av wikipedia om gruppen, selv om den nederlandske versjonen er mer utfyllende.

http://en.wikipedia.org/wiki/In_De_Gloria

Her er forøvrig enda et par hysterisk morsomme sketsjer fra In de Gloria, for de som forstår nederlandsk/flamsk :

=

=

Gammel 09-07-07, 14:07   #116
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja, 100% sikker. Denne sketsjen er en slager i Nederland/Belgia. Her kan du forøvrig se mer om gruppen, da kjenner du igjen han som spiller programlederen. Trykker du på "afleveringen" ser du han. Programmet er kjent for slike type "parodi"-programme. Programmet ble spilt inn for en del år siden, har gått som en farsott på internett, og selv Jay Leno presenterte sketsjen som ekte i et av sine liveshow.

http://www.indegloria.be/

Her står det litt om det på den engelske versjonen av wikipedia om gruppen, selv om den nederlandske versjonen er mer utfyllende.

http://en.wikipedia.org/wiki/In_De_Gloria

Her er forøvrig enda et par hysterisk morsomme sketsjer fra In de Gloria, for de som forstår nederlandsk/flamsk :

=

Takk for oppklaring. Det med at Jay Leno selv presenterte det som ekte, forklarte en hel del. Jeg må si at de er flinke!

Gammel 28-07-07, 23:32   #117
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: You Tube tråd. Vis favoritten din.

Opprinnelig lagt inn av Doxa, her.

Improve your english - Ze Zjerman Cåstgard her:

Ja, denne ler jeg av i tide og utide

Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 23:43   #118
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: You Tube tråd. Vis favoritten din.

Hvis den ikke er nevnt, så synes jeg denne er så rørende;

Man blir rent babysyk, den babyen er jo såå fersk.

Gammel 28-07-07, 23:54   #119
Frantzen
Passiv

Standard

Mange morsomme her!

Dette er en av mine desiderte favoritter

=

Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 00:45   #120
lil'c
Passiv

Standard

Re: Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Dette er en av mine desiderte favoritter

=

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.