Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Strikketjakke med paljetter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-07, 21:49   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strikketjakke med paljetter

...Hvem lager dem? Det ser liksom ut som kofter, og så har de paljetter på seg. Kjempefine jakker og nå så jeg Susann Sunfør hadde på seg en slik på sommeråpent. Kjenner at jeg ønsker meg en slik en...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 22:02   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strikketjakke med paljetter

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

...Hvem lager dem? Det ser liksom ut som kofter, og så har de paljetter på seg. Kjempefine jakker og nå så jeg Susann Sunfør hadde på seg en slik på sommeråpent. Kjenner at jeg ønsker meg en slik en...

Husker ikke hvem som lager de, men mener bestemt Vimjer kjøpte seg en slik tidligere i vinter

Tror den butikken som heter PrinsesseVilIkke i Horten selger de

www.prinsessevilikke.no

De har nettbutikk

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 22:35   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikketjakke med paljetter

Kan det være dette? http://www.iisofnorway.com/ (Det var feil i linken inne på siden til Prinsesse Vilikke, der stod det iisofnorway.no.)

Har ikke sett disse koftene, jeg da...

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 22:48   #4
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strikketjakke med paljetter

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Kan det være dette? http://www.iisofnorway.com/ (Det var feil i linken inne på siden til Prinsesse Vilikke, der stod det iisofnorway.no.)

Har ikke sett disse koftene, jeg da...

Det er sikkert de hun mener. De selges på MAS her i Tromsø. De er helt nydelige. Vimjer har kjøpt seg sånn.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 23:27   #5
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.717
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikketjakke med paljetter

Susanne Sundfør hadde den lyse koften (650 Betty, col.50) på seg i dag på Sommeråpent.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 07:38   #6
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strikketjakke med paljetter

Så flotte de jakkene var , men må si at jeg syntes ikke noe om de plaggene med dødninghode *grøss*

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 07:54   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikketjakke med paljetter

Ja, der er de vettu! Skikkelig fin den jakka til Susann Sundfør altså! - Men hva er prisen mon tro? Mange tusen eller ett tusen eller?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 10:16   #8
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Strikketjakke med paljetter

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ja, der er de vettu! Skikkelig fin den jakka til Susann Sundfør altså! - Men hva er prisen mon tro? Mange tusen eller ett tusen eller?

Mener jeg betalte 1100.- for min.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 10:30   #9
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strikketjakke med paljetter

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Så flotte de jakkene var , men må si at jeg syntes ikke noe om de plaggene med dødninghode *grøss*

Helt enig! Må si jeg ikke helt skjønte hvordan de dødningehodeklærne kunne blandes inn med de nydelige jakkene...

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 17:04   #10
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.794
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikketjakke med paljetter

Jeg kan ikke skjønne hvordan de stygge jakkene kan blandes inn med de kule klærne med dødningehode.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 22:14   #11
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strikketjakke med paljetter

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg kan ikke skjønne hvordan de stygge jakkene kan blandes inn med de kule klærne med dødningehode.



Det stemmer vel med "smaken er som baken...."

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 22:16   #12
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.794
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikketjakke med paljetter

De jakkene er helt like de jakkene min farmor hadde (hun laget mange mønstre og strikket selv, alt med innslag av Selburoser), og jeg var veldig glad i min farmor, så de hadde jo noe koselig over seg. Men fine? Vel ...

Kanskje damen som lager disse har stjålet farmors oppskrifter? :vurderer søksmål:

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 11:07   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikketjakke med paljetter

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

De jakkene er helt like de jakkene min farmor hadde (hun laget mange mønstre og strikket selv, alt med innslag av Selburoser), og jeg var veldig glad i min farmor, så de hadde jo noe koselig over seg. Men fine? Vel ...

Kanskje damen som lager disse har stjålet farmors oppskrifter? :vurderer søksmål:

Jeg liker heller ikke slike kofter - sånn egentlig, men med paljetter blir de stilige synes jeg. - nesten merkelig. Det er egentlig den mørk blå (den som Vimjer har?) som er penest, men den er vel fjorårets modell sikkert.

Forøvrig liker jeg dødningehodet-skjortene også jeg da - spesielt den som går i hvittoner.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 18:00   #14
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strikketjakke med paljetter

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg kan ikke skjønne hvordan de stygge jakkene kan blandes inn med de kule klærne med dødningehode.



Akkurat det tenkte jeg også. Skulle gjerne hatt en slik strandkjole.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no