![]() |
#641 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Jeg syns ikke Even virker så opptatt av skap og sånt jeg. Men nå skal vi på fest på freddan, woho! |
![]() |
![]() |
#643 |
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000
Det tror jeg de gjør. Og så tror jeg Isak får vite noe som gjør at han må ta et oppgjør med sine egne fordommer mot psykisk syke. Det er ennå tre-fire episoder igjen, så tipper det er noen fler humper i veien for Isak og Even, det er for tidlig til at alt ordner seg. |
![]() |
![]() |
#645 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#646 |
Endelig mamma
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Nytt klipp!
#647 |
Endelig mamma
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Oppdaget det nye klippet akkurat idet det ble lagt ut, fordi jeg skulle inn å sjekke ang det med hvilken skolegjeng som skulle ha fest.
#650 |
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Er det hans eget skap, ja?
![]() |
#651 |
One of These Days
|
Hans eget skap ja. Har jo gått fra å ikke få det igjen siden det var fullt av biologiboka, til å ikke få det opp uten hjelp fra Even, til å få det opp med litt aggresjon alene til nå at det glir opp uten problemer alene. |
![]() |
![]() |
#653 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Kva er det som står øverst på lappen da? Et annet sted, i et annet univers ellerno?
#654 |
One of These Days
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Et annet sted i et annet univers, og det er jo en hentydning til samtalen Even og Isak hadde i klippet Hjernen er alene. Isak snakket om parallelle universer, og Even har brukt det siden i alle tegninger til Isak. |
![]() |
![]() |
#655 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Jeg er litt redd for at han bruker det for å vise at hvis ting hadde vært annerledes ville de vært sammen og han hadde svart på meldingen. Det er noe i livet hans som gjør at han i det universet de lever i ikke svarer, men gjerne skulle svart.
#656 |
Klar
|
Ai, den har jeg ikke catcha, men så snedig! Sist redigert av Timar : 24-11-16 kl 10:54. |
![]() |
![]() |
#657 |
Dig for victory!
|
Kanskje mest såre, faktisk. Men de gir håp! Hvis ting var annerledes, så kanskje? Så gjelder det å finne ut hva som må være annerledes, om de skal ha en sjanse til å møtes i samme univers.
![]() |
#659 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000De e rveldig såre, men de forteller også Isak at Even ikke er kjip fordi han VIL det, men fordi han ikke får det til, av en eller annen grunn.
|
|