Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol II

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-16, 09:33   #441
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av artemis, her.

Folk som strikker på stilleavdelingen på toget.

Bråker strikkingen?

Gammel 08-11-16, 09:49   #442
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Bråker strikkingen?

Ja, om man har metallpinner gjør det jo det.

Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 09:52   #443
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Tette bihuler. Au.

Gammel 08-11-16, 09:54   #444
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Tette bihuler. Au.

God bedring!

Gammel 08-11-16, 09:59   #445
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Statisk elektrisitet! Jeg får støt HVER FORP*LTE gang jeg tar i noe metall eller elektriske apparater. Det høres kjempegodt og noen ganger ser jeg den blå gnisten. Det er så VONDT!

Gammel 08-11-16, 13:31   #446
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Statisk elektrisitet! Jeg får støt HVER FORP*LTE gang jeg tar i noe metall eller elektriske apparater. Det høres kjempegodt og noen ganger ser jeg den blå gnisten. Det er så VONDT!

Ikkje sant?! Og det er mykje verre om vinteren når det er kaldt. Som om ikkje det er nok greier eg misliker med denne årstida.

Og alle småhår på hovudet står rett til værs.

Gammel 08-11-16, 19:17   #447
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Slik et det til meg på jobben også. Det gnistrer og smeller skikkelig enkelte ganger. Jeg benynner nå å vite når det kommer til å gnistre, men det gjør det ikke mindre ekkelt fordi. Vi jobber ganske tett, og de gangene jeg må passere noen og er borti de kan du være sikker på at det smeller så begge skvetter.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 19:31   #448
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag er bare alt og alle irriterende.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 19:34   #449
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Mutter'n er plaga med det. Det var ganske gøy i en periode da skriver'n skreiv ut to sider med rare tegn hver gang hun tok på den.

I dag: Å få kjeft for en leveranse som kommer sent fordi kjefteren bestilte for sent.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 20:41   #450
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

At det alltid er en eller annen som klager på maten min!! Er så drittlei at jeg har mest lyst til å slutte å lage middag eller bare lage maten slik jeg liker den uten å ta hensyn til hva de andre liker.

Gammel 08-11-16, 21:45   #451
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

I dag er bare alt og alle irriterende.

Jeg hadde det sånn igår.

Nå egentlig mer trist, leit og dumt, men samtidig irriterende og. Jeg har samlet diverse babyting fra ungene i plastkasser og den til Lillesøster har stått i kjeller uten lokk ( ikke fuktig eller noe) og nå oppdaget mannen at alt har muglet og blitt ødelagt. Akkurat kastet alt sammen.

Gammel 08-11-16, 22:29   #452
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Auda. Men du - jeg har et avsporende spørsmål til deg. Er det riktig at dere av forretningsmessige hensyn ikke kan opplyse om hvilke (konkurrerende) apotek som har din livsviktige hjertemedisin på lager når de selv er utsolgt?

What?! Nei, det har jeg aldri hørt om Her ringer og bringer vi om hverandre for at kundene skal få det de skal ha. Kan de vente så tilbyr vi å bestille, hvis ikke sjekker jeg naboapotek i samme kjede (tilgang til hverandres lagerstatus) og til slutt så tar jeg ringerunden til de andre kjedene. Vi kjenner hverandre godt

Har du opplevd det?

Gammel 08-11-16, 22:30   #453
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg hadde det sånn igår.

Nå egentlig mer trist, leit og dumt, men samtidig irriterende og. Jeg har samlet diverse babyting fra ungene i plastkasser og den til Lillesøster har stått i kjeller uten lokk ( ikke fuktig eller noe) og nå oppdaget mannen at alt har muglet og blitt ødelagt. Akkurat kastet alt sammen.

Vi måtte kaste 99% av alle bøkene mine etter at vi hadde fått fukt i garasjekjelleren. Men babyting man vil samle på er jo tristere. Føler med deg.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 22:31   #454
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Det gjør apoteket her i byen. Dog bare i samme kjede. Sist de manglet medisinen jec trengte fikk jeg vite at de haddd igjen en eske i Oslo. Siden den overhode ikke var livsviktig lot jeg esken gå til noen som ønsket den mer en meg.

Kred til deg for å ta hensyn. Jeg vet om MANGE som gjerne hadde sikret seg den "for å ha på varastyr", for å si det sånn

Gammel 08-11-16, 23:08   #455
artemis
Aktiv

Medlem siden: Jun 2012
artemis er litt kulartemis er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Ja, om man har metallpinner gjør det jo det.

Jepp. Det er irriterende på samme nivå som folk som setter seg på stilleavdelingen med headset og hører på "Maria" med Blondie på repeat, akkurat så høyt at du hører trommene. Ikke noe galt med sangen (eller strikking), men etter en halvtime så får jeg gnagsår i ørene.

Sist redigert av artemis : 08-11-16 kl 23:14.
artemis er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 23:09   #456
artemis
Aktiv

Medlem siden: Jun 2012
artemis er litt kulartemis er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

At det alltid er en eller annen som klager på maten min!! Er så drittlei at jeg har mest lyst til å slutte å lage middag eller bare lage maten slik jeg liker den uten å ta hensyn til hva de andre liker.

Gammel 09-11-16, 09:55   #457
Isprinsessen

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Folket i USA

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 09-11-16, 10:08   #458
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

At det er så kaldt på sykehuset.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 09-11-16, 10:49   #459
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

What?! Nei, det har jeg aldri hørt om Her ringer og bringer vi om hverandre for at kundene skal få det de skal ha. Kan de vente så tilbyr vi å bestille, hvis ikke sjekker jeg naboapotek i samme kjede (tilgang til hverandres lagerstatus) og til slutt så tar jeg ringerunden til de andre kjedene. Vi kjenner hverandre godt

Har du opplevd det?

Jeg har opplevd det. Jeg fikk opplyst om at denne apotekkjeden ikke fører det jeg skulle ha og ikke noen velvillighet til å få tak i det på noen måte heller. Så gikk jeg til en annen apotekkjede. Ikke bare hadde de det jeg skulle ha, men de sa at hadde de ikke hatt det ville de bestilt og det burde den andre kjeden også ha gjort. Jeg vet jo hvor jeg går heretter for å si det slik.

Gammel 09-11-16, 11:28   #460
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Har du opplevd det?

Jeg opplevde det nettopp. Apoteket var utsolgt, fikk inn varen neste dag. De beklaget og tilbød å ringe andre apotek i kjeden for å sjekke beholdning der. Jeg takket pent nei, det er tre apotek kjeder på samme tettsted, ingen problem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.