Gĺ tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trĺdverktřy Visningsmĺter
Gammel 03-03-17, 11:51   #1
emin
Engel med shit pĺ vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pokémon Map

"Pikachu med partyhatt!" hylte 6-ĺringen min her en dag tidligere, sĺ da kunne vi klikke inn den ogsĺ. Hele familien var fornřyde da, skal ikke sĺ mye til.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 12:05   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrřm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Har forresten fĺtt 2 special items - én pĺ fřrste 7 dag strike, og én pĺ 1 day strike en uke etterpĺ. Det har resultert i Politoed og Onix-evolvingen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 13:21   #3
tjolahopp
Erfaren

Medlem siden: Nov 2011
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har heldigvis to Togepi, med 27 candy, sĺ den er ikke den verste ĺ fĺ til for meg. Men jeg har mange fřr den i kř som buddy. Har gĺtt 70 km med Charmander hittil, og bare 30 igjen. Kanskje jeg skal ta en pause, og gĺ med noen som det er litt raskere ĺ fĺ til. Jeg mangler bare en candy pĺ Oddish for ĺ evolve den nye, men har jo ikke det ekstra itemet.

Angrer veldig pĺ at jeg ikke gadd ĺ plukke alle Slowpoke og Horsea som dukket opp fřr andre generasjon kom. Jeg fřlger ikke sĺ mye med i pokemon go-nyheter at jeg kunne ane at det hadde vćrt lurt.

Men jeg fikk nettopp en ny en! En Larvitar fra et 10-km egg.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 14:06   #4
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg mangler aller mest special items.
Ellers har jeg hele 1. gen + babyene, fikk Togepi i egg samme dag som de nye ble sluppet.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 21:41   #5
Malama
Břr lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmřre!
Malama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Ingen spesielle items her, min fřrste 7 day streak var etter at de sluttet med at man fikk en sĺnn pĺ den, tydeligvis. Ogsĺ fĺr jeg ikke spinne sĺnn 100+-200 ganger for dagen, jeg synes jeg har hatt en topp dag i dag jeg, nĺr jeg tok... telle...26 stop (vel, ikke sĺ mange individuelle, men sĺ mange spin)

Gammel 03-03-17, 22:59   #6
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Pĺ landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fant togetic pĺ kampen i gĺr, rett ved Kampen park. Fřrste gang jeg har sett den ute.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 23:35   #7
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har fĺtt 6 Togepi i egg og funnet Togetic, men ĺ finne en bra Dratini ser ut til ĺ vćre umulig. Jeg var fřrst bare irritert pĺ Swinub, men etter at jeg fant ut at den er istype, sĺ var det greit nok. Da ble mĺlet ĺ fĺ gullmedalje i istypen ogsĺ.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 09:47   #8
Serafin

Serafin sin avatar

Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg evolvet de jeg kunne evolve i gĺr kveld, og har nĺ 189 stykker. Hele gen1 av de som man kan finne i Norge har jeg, de har jeg hatt siden i jula tror jeg.

Men er litt der at jeg orker ikke evolve sĺ mye lenger, sĺ det blir at jeg sparer candy til jeg fĺr ĺnden over meg.

Lillesřster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 10:10   #9
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Jeg lurer pĺ om det var en tabbe ĺ fřrst vente lenge, lenge, lenge fřr de slapp nye pokemon - og sĺ slippe veldig mange pĺ en gang. Jeg tror jeg ville syntes det var mer spennende om det droppet inn nye pokemons med jevne mellomrom, men ikke flere enn at jeg rakk ĺ bli kjent med dem fřr neste kom.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 11:34   #10
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye ĺ vćre stolt avoslo78 har mye ĺ vćre stolt avoslo78 har mye ĺ vćre stolt avoslo78 har mye ĺ vćre stolt avoslo78 har mye ĺ vćre stolt avoslo78 har mye ĺ vćre stolt avoslo78 har mye ĺ vćre stolt avoslo78 har mye ĺ vćre stolt avoslo78 har mye ĺ vćre stolt avoslo78 har mye ĺ vćre stolt avoslo78 har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg lurer pĺ om det var en tabbe ĺ fřrst vente lenge, lenge, lenge fřr de slapp nye pokemon - og sĺ slippe veldig mange pĺ en gang. Jeg tror jeg ville syntes det var mer spennende om det droppet inn nye pokemons med jevne mellomrom, men ikke flere enn at jeg rakk ĺ bli kjent med dem fřr neste kom.

Enig!

Gammel 08-03-17, 11:06   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrřm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Oi, den var ny, Elisabet! Jeg ser folk melder om at de har sett nye pokestops ogsĺ, men alle steder jeg vanker, er alt uforandret siden starten.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 11:28   #12
Elisabet
Stĺr pĺ egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Sĺ pĺ litt mer oversiktskart nĺ at jeg krympet bildet pĺ telefonen, og da ser jeg at det er et nytt stopp ved fontenen utenfor Helsehuset jeg ser over til fra jobb. Mĺ ta en runde i rundkjřringen utenfor Helsehuset hver dag pĺ vei til jobb nĺ da. Var jo sĺ greit fřr nĺr jeg gikk forbi stoppet, nĺ er det for langt unna.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 12:57   #13
tjolahopp
Erfaren

Medlem siden: Nov 2011
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jřss, det har ikke jeg fĺtt med meg. Det er ingen endringer der jeg ferdes.

Men jeg har enda ikke fĺtt noen nye special items. Jeg fikk en i starten, som ble brukt til ĺ evolve en eller annen. Husker ikke. Har en up-grade fra Silph co som kan brukes til Porygon tror jeg, men der har jeg bare 9 candy.

Har endelig fĺtt Charizard, sĺ nĺ er Diglett min fřlgesvenn.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 13:33   #14
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Hvor finner man ut av nye pokestops?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 23:53   #15
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hvor finner man ut av nye pokestops?

Du mĺ sikkert ut og gĺ?

Jeg har sett noen notiser opp at ingress-spillere kan foreslĺ nye pokestops, men jeg vet ikke om det kommer noen oversikt hvor disse kommer.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-17, 14:21   #16
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Du mĺ sikkert ut og gĺ?

Jeg har sett noen notiser opp at ingress-spillere kan foreslĺ nye pokestops, men jeg vet ikke om det kommer noen oversikt hvor disse kommer.

Ingen nye innenfor mitt omrĺde i hvertfall...men jeg har jo ikke gĺtt bydelen pĺ kryss og tvers.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 21:37   #17
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Desverre ikke sett noe til nye pokestop. Det hadde gjort seg.

Gammel 12-03-17, 21:06   #18
Malama

Malama sin avatar

Standard

Jeg har aldri brukt tracker aktivt og vardrer sĺnnsett rundt pĺ mĺfĺ, eller egentlig sĺ gĺr jeg dit jeg har tenkt og fanger det som mĺtte dukke opp pĺ min vei. Jeg legger turen bevisst i retning stop, men ellers gĺr jeg altsĺ for ĺ gĺ, ikke etter spesielle pokemons

Hvilket sikkert forklarer at jeg bare har 154 og derved stadig dumper over en og annen ny, og dessuten mangler mange evolvinger, sćrlig "andre evolve" pĺ enkelte.

Gammel 27-04-17, 15:07   #19
Elisabet
Stĺr pĺ egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Hvordan kan en fĺ plass i en gym nĺr den er i min farge, men den har bare Level 2 sĺ det ikke er plass til meg? Hvordan kommer gymmer opp i Level sĺ det er plass til flere? Noe jeg kan gjřre uten ĺ kaste ut de andre?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-17, 15:17   #20
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Hvordan kan en fĺ plass i en gym nĺr den er i min farge, men den har bare Level 2 sĺ det ikke er plass til meg? Hvordan kommer gymmer opp i Level sĺ det er plass til flere? Noe jeg kan gjřre uten ĺ kaste ut de andre?

Hvis du slĺss mot en gym som har samme farge som din, sĺ trener du gymen, og for hver runde blir gymen sterkere og sterke og sĺ gĺr den opp et level, og du kan legge inn en som du har.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye trĺder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nĺ 02:36.