|
|
|
|
#1 |
|
Engel med shit pĺ vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pokémon Map"Pikachu med partyhatt!" hylte 6-ĺringen min her en dag tidligere, sĺ da kunne vi klikke inn den ogsĺ.
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Pokémon MapHar forresten fĺtt 2 special items - én pĺ fřrste 7 dag strike, og én pĺ 1 day strike en uke etterpĺ. Det har resultert i Politoed og Onix-evolvingen.
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pokémon MapJeg har heldigvis to Togepi, med 27 candy, sĺ den er ikke den verste ĺ fĺ til for meg. Men jeg har mange fřr den i kř som buddy. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
geskjeftig
|
Sv: Pokémon MapJeg mangler aller mest special items.
|
|
|
#5 |
|
Břr lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmřre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pokémon MapIngen spesielle items her, min fřrste 7 day streak var etter at de sluttet med at man fikk en sĺnn pĺ den, tydeligvis. Ogsĺ fĺr jeg ikke spinne sĺnn 100+-200 ganger for dagen, jeg synes jeg har hatt en topp dag i dag jeg, nĺr jeg tok... telle...26 stop (vel, ikke sĺ mange individuelle, men sĺ mange spin)
|
|
|
#6 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Pokémon MapJeg fant togetic pĺ kampen i gĺr, rett ved Kampen park. Fřrste gang jeg har sett den ute.
|
|
|
#7 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pokémon MapJeg har fĺtt 6 Togepi i egg og funnet Togetic, men ĺ finne en bra Dratini ser ut til ĺ vćre umulig. Jeg var fřrst bare irritert pĺ Swinub, men etter at jeg fant ut at den er istype, sĺ var det greit nok. Da ble mĺlet ĺ fĺ gullmedalje i istypen ogsĺ. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Pokémon MapJeg evolvet de jeg kunne evolve i gĺr kveld, og har nĺ 189 stykker. Hele gen1 av de som man kan finne i Norge har jeg, de har jeg hatt siden i jula tror jeg.
|
|
|
|
#9 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Pokémon MapJeg lurer pĺ om det var en tabbe ĺ fřrst vente lenge, lenge, lenge fřr de slapp nye pokemon - og sĺ slippe veldig mange pĺ en gang. Jeg tror jeg ville syntes det var mer spennende om det droppet inn nye pokemons med jevne mellomrom, men ikke flere enn at jeg rakk ĺ bli kjent med dem fřr neste kom. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Er frisk!
|
Sv: Pokémon Map
Enig!
|
|
|
|
#11 |
|
intro
|
Sv: Pokémon MapOi, den var ny, Elisabet! Jeg ser folk melder om at de har sett nye pokestops ogsĺ, men alle steder jeg vanker, er alt uforandret siden starten.
|
|
|
|
#12 |
|
Stĺr pĺ egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Pokémon MapSĺ pĺ litt mer oversiktskart nĺ at jeg krympet bildet pĺ telefonen, og da ser jeg at det er et nytt stopp ved fontenen utenfor Helsehuset jeg ser over til fra jobb. Mĺ ta en runde i rundkjřringen utenfor Helsehuset hver dag pĺ vei til jobb nĺ da. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pokémon MapJřss, det har ikke jeg fĺtt med meg. Det er ingen endringer der jeg ferdes. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Pokémon MapHvor finner man ut av nye pokestops? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Ingen nye innenfor mitt omrĺde i hvertfall...men jeg har jo ikke gĺtt bydelen pĺ kryss og tvers. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sv: Pokémon MapDesverre ikke sett noe til nye pokestop. Det hadde gjort seg.
|
|
|
#18 |
|
Sv: Pokémon MapJeg har aldri brukt tracker aktivt og vardrer sĺnnsett rundt pĺ mĺfĺ, eller egentlig sĺ gĺr jeg dit jeg har tenkt og fanger det som mĺtte dukke opp pĺ min vei. Jeg legger turen bevisst i retning stop, men ellers gĺr jeg altsĺ for ĺ gĺ, ikke etter spesielle pokemons
|
|
|
#19 |
|
Stĺr pĺ egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Pokémon MapHvordan kan en fĺ plass i en gym nĺr den er i min farge, men den har bare Level 2 sĺ det ikke er plass til meg? Hvordan kommer gymmer opp i Level sĺ det er plass til flere? Noe jeg kan gjřre uten ĺ kaste ut de andre? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tidsklemma
|
Hvis du slĺss mot en gym som har samme farge som din, sĺ trener du gymen, og for hver runde blir gymen sterkere og sterke og sĺ gĺr den opp et level, og du kan legge inn en som du har.
|
|
![]() |
|
|