|
|
|
|
#1 |
|
Klar
|
Sv: Pokémon Map
Haha, jeg fanget pokémons langs skilřypa i gĺr. Greit med litt underholdning mens man venter pĺ barn. Det fantes faktisk noen monstre selv midt oppe pĺ fjellet. Men pĺ det ene pokestopet som faktisk finnes oppe i lřypa her, DER glemte jeg ĺ ĺpne og snurre.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stĺr pĺ egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pokémon MapMannen bare lo av meg i gĺr nĺr jeg har blitt ivrig igjen med det nye. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pokémon MapEr det noe kart som funker nĺ? Den appen jeg har brukt (poketracker) vil ikke samarbeide mer. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Pokémon MapJeg finner heller ikke sĺ mange nye. Har 185 totalt nĺ. 8-ĺringen har mistet gnisten helt, og det hjalp ikke mye med ny generasjon. Selv spiller jeg alltid pĺ joggetur; det er en ekstra motivasjon selv om jeg kjenner at den store gnisten ikke lenger er der. Er sĺ LEI av Swinub og heksekrĺka allerede, klarer ikke lćre de nye navnene og har liksom ingen "fřlelse" for de nye.
|
|
|
|
#9 |
|
Tidsklemma
|
Vet jo ikke hva som er kule, gode eller sjeldne Pokémons med den nye. Jeg mangler fortsatt noen pĺ generasjon 1 og blir mye gladere nĺr jeg fanger en ny eller kan evolve en ny her. Nĺ fikk vi nettop nok abra til en Alakazam.
|
|
|
|
#13 |
|
geskjeftig
|
Sv: Pokémon MapJeg er ogsĺ bare sĺnn passe interessert, mye preget av at det ikke er noen av de nye som jeg vet at jeg řnsker meg, og kan jakte pĺ.
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pokémon MapJeg mangler fortsatt noen fra fřrste generasjon, og gĺr og gĺr med Charmander for ĺ fĺ candies nok til en Charizard. Bare 30 km til ĺ gĺ. Hahaha. Og jeg har den stort sett bare pĺ til og fra jobb, og en og annen kveldstur. Jeg er ikke sĺ flink til ĺ komme meg ut nĺr jeg fřrst er kommet hjem, men jeg har hoppet i skoene og lřpt ut et par ganger i det siste hvor det har vćrt en svart skygge i nćrheten. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
intro
|
Samme her - har bare gĺtt 102,9 sĺ langt. Og hvis jeg evolver, mister jeg jo Togepien.
|
|
|
|
#17 |
|
Klar
|
Ah, jeg har bare gĺtt rundt 50, jeg. Og det er jo sant at vi mister Togepien |
|
|
|
|
|
#18 |
|
intro
|
Fĺr ikke det engang, jeg - bare gamle gjengangere fra fřrste generasjon pluss at alle 10-er-egg blir Pineco, som jeg for lengst har kunnet evolve.
|
|
|
|
#19 |
|
Břr lage seg en tittel selv
|
Det har jeg ikke tenkt pĺ. Hjelpes, jeg bruker jo tenke pĺ sĺnt.
|
|
|
|
#20 |
|
Klar
|
Sv: Pokémon MapJeg har bare fĺtt et spesialitem, pĺ den fřrste 7-dagers stoppen. Den neste ga meg ingenting! |
|
|
|
![]() |
|
|