Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Uff, utbygging igjen ...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-16, 15:08   #38
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uff, utbygging igjen ...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg må si jeg syns dusj i vaskerommet virker litt rart? Jeg har tenkt på det selv, et kabinett i hjørnet, men det er et eller annet rart med det. Kanskje fordi rommet er så stort, har en kjellerinngang rett inn, og dør som alltid står åpen i andre enden...

Vi har det og jeg er igrunnen enig med deg. Den var i hovedsak ment for å vaske hunden. I praksis er den stort sett blir brukt til lagring, da vi fant ut at dusjing av hund/tørking av rene klær ikke var en god kombinasjon... Vi har også brukt den ved et par anledninger når vi har hatt overnattingsgjester.

Frem til nå har vi klart oss godt med et stort bad (med dobbelvask, do, dusj og badekar), gjestetoalett og reserveløsning med dusj på vaskerommet. Nå når LilleVenn snart er tenåring, ser vi behovet for et ekstra bad og holder nå på å bygge et i kjelleren. Det blir på ca 9.5 kvadrat så ikke så lite egentlig, men blir sånn pga plasering av dør, vann, avløp osv. Heldigvis er mannen handy, så det blir ganske rimelig.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47.