Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Når bytter dere ut senger?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-16, 22:42   #21
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når bytter dere ut senger?

Jeg kan ikke ha noe annet enn den hardeste temperaturen, alt annet får jeg vondt i bekkenet/ryggen av. Det hjalp nok godt med to så motstridende svar.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-16, 22:53   #22
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når bytter dere ut senger?

Jeg er nok av den oppfatning at å få store og tykke madrasser rene og tørre INNI, er en nærmest umulig oppgave - derfor tror jeg at jeg hadde byttet. Rett og slett fordi jeg blir litt uvel ved tanken :fisefin:

Mulig jeg hadde tenkt at dette var noe som uflaksinnboforsikringen kunne dekke? Den dekket hvertfall at Lillbror ramlet over oppvaskmaskindøra og at Kenwooden eltet seg ned på gulvet

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-16, 23:23   #23
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.841
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når bytter dere ut senger?

Vi liker ikke sånne overmadrasser man omtrent sitter fast i. Vi har flere slike, både i tilgjengelig hytte, campingvogn og ungdomsseng, og er godt fornøyd. http://jysk.no/soverom/overmadrasser...x200-dreamzone

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-16, 23:56   #24
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.307
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når bytter dere ut senger?

Vi holdt på å kjøpe ny seng når jeg gravid med minstenog ikke fikk sove pga bekkenet. Men vi klarte ikke å bli enige, jeg ønsket meg tempurmadrass og mannen min ville ha en vanlig seng.
Etter at minsten kom til verden fikk jeg sove, og det ble bestemt at vi skulle prøve å stå over gulpe, spy og tisseuhellsalderen.

Når han var ca 4 år gammel risset han sengen skikkelig ut. Neste dag kjøpte vi ny seng, da jeg ikke ville bruke den gamle mer. Følte også at den var ferdig med lang og tro tjeneste etter 16 års bruk.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no