Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skifte girkasse? Hvor dyr morro?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-16, 00:06   #1
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Tommel ned

Skifte girkasse? Hvor dyr morro?

Jauda, funderer på om jeg må begynne med salg av kroppsdeler eller noe, kanskje man tjener godt på en lever eller en nyre?

Skulle til Ålesund i helgen, det skulle bli en fin tur. Lasta ikke mindre enn 4 hunder og brumm brumm.

Hei hvor det gikk og vips så kjørte vi av fera i Førde. Gikk så fint. Så skulle gasse på litt, men fikk den fanken ikke i 5.gir. Og hele spaken var slark.

Joda, jeg hadde da kun 2 gir igjen på bilen, det var 3 og 4. gir.

Den som gir seg er en dritt har jeg hørt, så jeg kjørte Førde-Ålesund-Bergen med mine 2 gir.

Ja tenk selv, og skulle starte en bil på 3.gir Det er jo ikke mindre enn 4 ferger mellom Bergen Ålesund Jeppda, har du hørt noen fortelle om den gale hundedama som ikke kunne kjøre bil, var det heeeelt sikkert meg.


Nå er jeg nede i ett gir da, 3.gir. For MÅTTE kjøre isted for å ta ut penger så ungene får nye busskort til skolen.

Jeg snakket med en kamerat, som uten å ha sett på den da, regnet med at girkassen var gått att skogen.


Noen som har peiling på hva den morroa kommer på?
Altså da kanskje mest på jobben, for jeg har skjønt at man bør kjøpe brukt kasse, så man ikke må selge begge beina i tillegg til den nyren og levern lissom.

Er en Caravelle 97 modell (Jepp gammel bil, men jeg ELSKER den, for er perfekt til bikkjer og styr. Og ikke råd til noe fancy ny bil, så det er sagt. )

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no