Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Serieanbefaling: The Night Manager

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-16, 10:33   #32
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: The Night Manager

Pine hadde jo latt samvittigheten ta overhånd allerede før den første damen døde. Han lekket jo papirene, til tross for at hun sa at han kun skulle gjøre det hvis noe skjedde med henne. Jeg vil vel tro at han både følte seg skyldig, og herregud for en traumatisk opplevelse da! Jeg syns det er veldig forståelig at han ble ekstremt merket av det. Jeg syns ikke overgangen til superagent var veldig god og troverdig, til tross for dette. Den var litt lettvint.

At Roper skulle stole på ham så lett; ja, tja. Jeg fikk inntrykk av at det ikke var snakk om å stole på, egentlig, mer å eie. Pine er jo en etterlyst mann, og på et vis er prisgitt Ropers velvilje (tror Roper). Han vet også at han er interessert i penger (siden han stjal alt fra sin forrige arbeisplass), og Pine er veldig klar over hva som kan gjøres mot ham om han ikke oppfører seg. Jeg regner med at Roper tror han har overtaket, egentlig.

Kjærlighetsforholdet hans til Jed var kanskje det jeg syns var dummest, først falle for én elskerinne, så en til? Han setter henne i enorm fare, så han er ganske egoistisk der, altså. Men jeg godtar det litt ift. sjangeren. Det er jo litt piker, pistol og spionasje.

Jeg tror mye av grunnen til at jeg likte serien var Olivia Colman. Jeg likte hennes karakter så veldig, veldig. Jeg likte generelt persongalleriet, og fant det på et vis troverdig. Sikkert fordi det var britisk, og ikke overpolert-alle-har-perfekte-tenner-og-damene-har-en-lederstilling-i-en-alder-av-tjuetre. Jeg likte hennes intense vilje, midt oppi denne graviditeten og alt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.