|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Serieanbefaling: The Night ManagerJeg er heller ikke totalt smitten, altså. Jeg synes det er veldig vellaget, særlig locationwise, men jeg synes ikke Pine er troverdig i det hele tatt. Buhu, en kvinnelig gjest på hotellet forførte meg, døde, og så er livet mitt ødelagt? Så mye at jeg går under cover på verste vis, men ikke så mye at jeg ikke blir like håpløst betatt av den neste golddigger slash mistress som følger den superonde duden du prøver å ta?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: The Night Manager
Perfekt oppsummering! Akkurat de tingene jeg har mumlet småirritert om gjennom hele serien.
|
|
|
#3 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har sett fire episodar elns no og endelig turte eg meg inn her og lese litt. Candy seie akkurat det eg har klaga over. Spesielt det damegreiene, det er jo alt for lettvinte greier. Ikkje imponert.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja nemlig! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Serieanbefaling: The Night ManagerJepp- Candy! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Serieanbefaling: The Night ManagerJeg fant meg i det for Tom og Hugh og Olivias skyld.
|
|
|
#8 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Serieanbefaling: The Night ManagerJeg er uenig i din fremstilling av Jonathan Pine samt River House, Candy Darling. Hendelsen på Nerfertitti Hotel i starten var mer en utløsende årsak enn drevet av kjærlighet. Kjærlighet er jo ikke sannsynlig oppstår på så kort tid. Lidenskap, ja, men han er jo klar på at det er mer en affære enn noe annet. Jeg oppfattet hans traume og backflash til hendelsen som mer at det endret ham at han ikke klarte å beskytte asset'en bedre enn han gjorde. Hun ble drept, og det på en bestialsk måte. Jeg synes han hadde en realistisk reaksjon på hendelsen. Jeg tolket det også dithen at han ikke ville at arbeidet og det at hun mistet livet skulle være forgjeves, og derfor lot seg rekruttere. Han var jo også tidligere soldat, så jeg synes det hele var plausibelt. Det faktum at karen hadde eidetic memory er jo gull for en spion. Sist redigert av IzziCreo : 06-04-16 kl 20:47. Årsak: *kremt* lagt til spoilertags... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Serieanbefaling: The Night ManagerMen hun var jo ikke hans asset, han ble dratt inn i det fordi hun forførte ham som en livsforsikring.
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Sv: Serieanbefaling: The Night ManagerJeg syntes ikke mangelen på reell forbindelse mellom Pine og den første damen var noe stort problem, altså. Jeg kjøper at det var en så traumatiserende opplevelse (en smak av hvor kynisk og fæl verden egentlig er osv.) at han ble helt satt ut i mange år, og deretter lett lot seg verve. Jeg har større problemer med å tro på at Roper skulle stole på ham. Pine ble nesten slått i hjel, da. Det hjalp vel litt. Og for øvrig syntes jeg det var veldig morsomt a) at de sprengte alle våpnene og tok penga, og b) at det egyptiske politiet hadde solgt Roper til våpenhandlerne til slutt. Velkanalisert korrupsjon.
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: Serieanbefaling: The Night ManagerPine hadde jo latt samvittigheten ta overhånd allerede før den første damen døde. Han lekket jo papirene, til tross for at hun sa at han kun skulle gjøre det hvis noe skjedde med henne. Jeg vil vel tro at han både følte seg skyldig, og herregud for en traumatisk opplevelse da! Jeg syns det er veldig forståelig at han ble ekstremt merket av det. Jeg syns ikke overgangen til superagent var veldig god og troverdig, til tross for dette. Den var litt lettvint.
|
|
|
#12 |
|
Mother of Dragons
|
Veldig enig i det siste. Jeg tror det var også grunnen til at jeg likte Fargo (filmen) så veldig godt. Jeg føler meg litt utsultet på heltinner som er vanlige, litt frumpy middelaldrende kvinner. Og det er en skam, for egentlig synes jeg at vanlige, litt frumpy middelaldrende kvinner er den beste delen av befolkningen.
|
|
|
#13 |
|
Søt og rar
|
Regner med du har slukt Vera for lenge siden?
|
|
|
#14 |
|
Mother of Dragons
|
Nei? Burde jeg? Er det noe kult jeg har gått glipp av?
|
|
|
#16 |
|
kamerat
|
Sv: Serieanbefaling: The Night ManagerOlivia Colman var kjempebra.
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Serieanbefaling: The Night ManagerOlivia er alltid bra. For dem som har sett Rev. var det jo en liten treat der også, med ikke akkurat stereotypisk casting.
|
|
|
#18 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Serieanbefaling: The Night ManagerUt fra beskrivelsene, skjønner jeg hvem Olivia Colman er- er enig i at hun var bra! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Serieanbefaling: The Night ManagerJeg likte den kjempegodt - helt til Candy kom å ødela alt.
|
![]() |
|
|