|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i påskeferien?Ingentingen. Vi skulle på hytta, men pappa har solgt den. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal du i påskeferien?Vi skal være hjemme, for første gang på mange år. Litt rart, men tror det blir deilig. Ungene skal et par dager i barnehagen, ellers blir det hjemmekos, turer i nærmiljøet og påskelam og eggejakt hos svigermor. Blir deilig!
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva skal du i påskeferien?Jeg liker det bedre når påska kommer litt seinere. Vi har en skogshytte som vi pleier å være på i påska, men det er mye bedre der når det ikke er noe snø. Snøfallet har jo ikke vært all verden i år, så jeg tror det skal bli bra på hytta allikevel.
|
|
|
|
#4 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i påskeferien?Vi har leid hytte på Sjusjøen hvor vi skal tilbringe hele påskeuken med varierende antall barn. Det skal bli så deilig. Først skal mannebeinet gå Birken, så jeg må finne på en lur måte å tilbringe helgen på med en skokk unger.
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i påskeferien?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva skal du i påskeferien?Til svigerfamilien som alltid. Det viktigste med påskeferien for ungene er å være sammen med søskenbarna. I tillegg er det flott skiterreng, kort vei både til fjell og fjord. Mannen og ungene drar fredag før palmesøndag, rett fra skole/jobb. Jeg skal jobbe i den stille uka, og drar etter med bussen etter jobb onsdag. Håper på fint vær!
|
|
|
#7 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hva skal du i påskeferien?Cumulus: Vi bestilte tidlig i desember, da var det lite å finne akkurat i det området. Fordi det nok er populært, og fordi det er i Birkenland og Birken er første lørdag i påsken.
|
|
|
#8 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva skal du i påskeferien?Påskeferie = hytta på fjellet, skiturer og Kvikklunsj i år som alltid
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva skal du i påskeferien?Vi pleier ikke å ha noen voldsomme planer for påsken, men det blir noen dager på fjellet.
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i påskeferien?Siden mannen skal jobbe deler av påsken tar vi påskeferien på forskudd; reiser til England nå på fredag, og skal være i Yorkshire i to uker (
|
|
|
#11 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva skal du i påskeferien?Være hjemme. Aner ikke om jeg har unga engang.
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i påskeferien?Vi har leid bobil og skal kjøre gjenom Sverige til evt Danmark, til evt Tyskland. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva skal du i påskeferien?
Åh, det hørtes skikkelig koselig ut! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i påskeferien?Ingen planer ennå, får se hva vi ender opp med og gjøre. Lyst på en tur til Gøteborg, blir det ikke det håper jeg på god vær så vi kan grille og kose oss ute. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva skal du i påskeferien?Vi leier hytte på fjellet hver vinterferie og sånn generelt vil jeg si det er lurt å være ca et halvt år i forveien hvis man vil ha godt utvalg. Veldig mye rart dukker opp opp mot feriene, er min erfaring.
|
|
|
#16 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hva skal du i påskeferien?Heime. Er så glad i påsken, sulle i hagen, koste og plante. Viss det framleis er skiføre i nærmiljøet er det duka for skiturer, påsken er jo tidlig i år.
|
|
|
|
#17 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal du i påskeferien?Tredelt: Litt besøk av familie, litt på besøk til familie og litt hjemme. Jeg har, som vanlig, sørget for å få inn noen solide rettebunker uken før påske, og kommer til å jobbe 2-3 dager også. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i påskeferien?Ingenting. Baby på 4 måneder, så blir ikke de helt store sprellene. Mange år siden vi har vært hjemme i påsken, så jeg gleder meg egentlig. Tror jeg.
|
|
|
#19 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva skal du i påskeferien?Vinterferie over?
|
![]() |
|
|