|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Hmm... Har ikke linket til bildene direkte, men til en nyhetssak. Denne da? https://www.theguardian.com/us-news/...s-the-evidence
|
|
|
#2 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Eg synes det er heilt forferdeleg at han bruker tid på å kjefte på media og beskylde dei for å lyge dagen etter innsettinga. Korleis vil det påverke media på sikt når alle upopulære nyhendingar blir kalla løgn? |
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Sean Spicer: "It was the greatest inauguration crowd EVER!" |
|
|
|
|
#6 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Godt han har fokus på de viktige tingene.. |
|
|
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?
Det er virkelig ille.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#9 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Har vi en ny komiske-Ali i pressepersonen som uttalte seg i Det hvite hus? Hørte ham på radioen i dag. Leste fra en lapp at det var ny rekord i oppmøte og ville ikke svare.på spøsrmål.
|
|
#10 |
|
|
Tja, i følge Breitbart og nazistene som elsker Trump var han en tøff fyr som endelig viste mediene hvor skapet skal stå. |
|
|
|
|
#11 |
|
etterpåklokest
|
Bare for at jeg skal henge med. Er det enkelte konkrete grupperinger som har utalt seg og som du mener kan defineres som nazister eller er det alle som har stemt på Trump? |
|
|
|
|
#12 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Jeg er redd de tenker slik. Trump har vel uttalt at han ikke trenger mediene for å nå ut med sine meninger. Det blit veldug spennende å se hvordan mediene blir behndlet fremover.
|
|
#14 |
|
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Hvor mye makt har egentlig DT? Hvilke sikkerhetsmekanismer slår inn (og er ikke slik inntrett slik at DT enkelt kan fjerne dem) hvis han gjør ting som er helt utenfor? |
|
|
|
|
#16 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Steve Bannon ledet Trumps valgkamp fra august 2016, og han er nå utnevnt til å ha ansvaret for stragien til den nye administrasjonen. Det var ikke på noe tidspunkt uklart hva Bannon eller de andre som jobbet for Trump under valgkampen stod for. Sannsynligvis er "white supremacist" egentlig mer dekkende enn "nynazist" for Trump og hans støttespillere, men det har vi ikke noe godt ordt for på norsk. Nynazist er i praksis nært nok, og de glir over i hverandre. Begynn for eksempel med Southern Poverty Law Center sin omtale av utnevnelsen av Bannon fra 14. november. |
|
|
|
|
#17 |
|
etterpåklokest
|
Takk, skal lese! |
|
|
|
|
#19 |
|
villende
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Jeg er så inderlig rystet. Og håper at de som faktisk skal ha noe de skal ha sagt, nemlig de amerikanske velgerne, rystes nok til at de faktisk velger å bruke stemmen sin når det skal stemmes igjen om to år. Det hjelper ikke å klage, hvis man ikke stemmer. |
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Jeg liker at jeg måtte krysse av for å ikke være en robot før jeg i det hele tatt fikk lese.
|
![]() |
|
|