|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg oppskrift på enkel fiskemiddag av sei, som ikke smaker eller ser ut som seFor noen år siden lagde jeg sei i en sterk tomatbasert saus som vi serverte i tortillalefser. Men aner ikke hvor jeg fant oppskriften lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Gi meg oppskrift på enkel fiskemiddag av sei, som ikke smaker eller ser ut som seDenne gryten fra Dixie har jeg moddet litt. Enkel og veldig god!
![]() |
#3 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg oppskrift på enkel fiskemiddag av sei, som ikke smaker eller ser ut som se
Jeg bruker også en variant av denne, ungene elsker den. Dropper fiskebuljongen da. Men jeg kan skjønne at folk ikke liker sei hvis det er seiblokker fra frysedisken det er snakk om. Vi hadde dagsfersk sei til middag fredag, det er himmelstor forskjell! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg oppskrift på enkel fiskemiddag av sei, som ikke smaker eller ser ut som seDenne suppa/gryta er knallgod, mengdene/utvalget grønnsaker justeres etter innholdet i grønnsaksskuffen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg oppskrift på enkel fiskemiddag av sei, som ikke smaker eller ser ut som seNå liker jeg sei veldig godt, da, men jeg drukner den ofte i god, gammeldags rømmesaus.
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gi meg oppskrift på enkel fiskemiddag av sei, som ikke smaker eller ser ut som seJeg laget fiskekaker av sei.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 07-01-16 kl 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg oppskrift på enkel fiskemiddag av sei, som ikke smaker eller ser ut som seJeg ser flere foreslår fiskekaker, så jeg sier meg enig i det, men foreslår at det blir asiatiske fiskekaker (enda mindre seismak) med masse ingefær, chili, hvitløk, vårløk og koriander.
![]() |
|
|