Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Dere som er flinke til å prioritere i førjulstiden

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-15, 23:23   #19
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som er flinke til å prioritere i førjulstiden

Jeg vet ikke om vi er så gode på å prioritere bort, men det er ganske lave skuldre her. Det hjelper nok at vi har såpass små barn at det er lite avslutninger og denslags. Lucia fikk ikke noen med seg, siden alle var sjuke, og ellers har vi bare hatt ballettforestilling som eldste danset på. Vi har ikke mange førjulsaktiviteter ellers heller, eldste og jeg var på Nøtteknekkeren for noen dager siden, men ellers har vi ikke gjort så mye. Jeg hadde tenkt å rekke julemarked e.l., men sykdom satte effektiv stopper for det. Men ja. Vi vasker ikke utover standard helgevask, vi baker ikke så fryktelig mye (i år, i fjor gikk jeg bananas), vi er hjemme og er bare oss fire + mamma, og jeg har tillatt meg ferdigtrykte julekort med bilde av barna, og ikke skrevet så mye i dem. Ingen av oss har crazy-travle jobbdager i desember, og veldig få arrangementer på kveldstid. Det hadde faktisk vært hyggelig med litt mer sånt. Jeg var rimelig stresset forrige helg siden vi mistet en uke pga influensa, men det roet seg fort igjen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.