Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Moteriktig jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-15, 09:30   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moteriktig jul?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg begynner å bli lei av mitt tøysetre, som er fullt av rare figurer. Jeg har begynt å lengte tilbake til barndomstreet.

Om du skal bytte dem ut, syns jeg du skal selge dem til meg. Her er jo tøysetre det Hiawata er vant til, og han kan ikke tenke seg noe annet. Ikke vi voksne heller, egentlig.

Inspirert av dette lurer han på om vi kan plassere den snakkende Optimus Prime-masken i toppen av vårt tre. Vi hadde jo faktisk en mexicansk fribrytermaske ett år. Og barbapappa.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 09:33   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hadde de ikke vært så skumle, så skulle jeg hatt en sånn på juletreet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 09:40   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Hadde de ikke vært så skumle, så skulle jeg hatt en sånn på juletreet.

En venninne av meg har en sånn! Vi har bare en tardis og en dalek, Hiawata syns det er for skummelt med en weeping angel.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.