Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant i 2016

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-15, 22:54   #1
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Dato er spikret her også, mulig jeg har skrevet det før, men lørdag 14.mai er det Størsta sin tur, i svigermor sin blå Nordlandsbunad. Ang lokale blir det neppe et problem all den tid vi blir sånn cirka 20 stk. Dvs at vi kan ta gildet hjemme.

Nå på søndag er det gudstjeneste med presentasjon av konfirmantene og informasjonsmøte.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-16, 13:00   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Drar opp denne igjen, jeg. Nå er det igang her på alvor. Flere?

Her har konfirmanten hatt samling i kirken 2 ganger allerede og skal i kveld også. Han er positiv og synes det er ålreit å være med på.
I går fikk han invitasjon til å komme i konfirmasjon til en kompis som skal konfirmeres borgerlig i mai. Hyggelig.
Vi har først en 80års dag å planlegge i sommer så får jo forbredt meg litt på festivitas.

Håper veksten hans stopper opp litt for kjøpte dyr dress til en konfirmasjon mai i fjor og buksen fikk han kun opp på låret nå til jul.. han vokste 6cm fra juli til november og totalt 14cm fra nov14 til sist nov så kanskje det stopper opp litt fremover. Uansett blir ikke dress kjøpt inn før tidligst til 17.mai hvis han ikke får låne en.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.