Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant i 2016

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-15, 09:53   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Jeg kan bare glemme å kjøpe hverken sko eller dress, før 2 sekunder før han skal ha det på seg. Bunad vil han ikke ha, men om han hadde villet det, så tror jeg han måtte ventet til han var over 20 år med å få det. Rett før jul var han 167, nå er han 182. Helt vanvittig hvor for han vokser.

Ellers, så har jeg gått og ventet i spenning i hele sommer, på hvilken gruppe han kommer i. Er det likt konfirmasjonsopplegg i alle kirker? Hos oss skal de gjennom et visst antall gudstjenester (tror det er 8?), og så skal de gjennom tilsvarende mengde nett-undervisninger, - som skal leveres inn og rettes før de går videre til neste leksjon. Og så skal de ha fellessamlinger med undervisning, og i tillegg skal de være medlem av en eller annen gruppe som skal ha ukentlige samlinger. (Ten-sing, kafé og bønnegruppe, diakonarbeid, musikk, lyd og media, og sånne ting.)

Gammel 22-08-15, 09:59   #2
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Har dere konfirmant snart, DM? (Vi er jo et heeelt år etter i løypa, massevis av tid.. )

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-15, 10:04   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Oi, jammen vokser de mye på kort tid.
Vi måtte kjøpe dress til eldste i mai for vi skulle i konfirmasjon. Vi levde litt i håpet om at han kan ha den på sin konfirmasjon neste høst men muligens ikke, nei. Min er ikke så høy men vokste fra 161 til 168 på 6mnd nå. Vi tipper, og håper på at han ender på rett under 180.

Ingen info om konfirmasjon her. Søren at jeg ikke tenkte på det for jeg så presten i går. Hun har også konfirmant neste høst så hun vet nok det meste.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.