Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant i 2015

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-15, 22:39   #11
livit
Duracell

livit sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant i 2015

Da hjelper det seg her:
Klær og sko til konfirmanten er i boks, bunader til gubben, snusk og meg er ok - må kjøpe nye svarte pensko til snusk men har funnet de, må bare kjøpes.
Lokalet var i boks for 2 år siden
Mat og noe kaker er satt vekk - Skal ha frukt og is i tillegg til ca 10 kaker inkl stor marsipankake.
Drikke er brus og mineralvann kjøpt inn, må kjøpe cider og munkholm
Frisørtime til meg er i boks, må bestille til snusk . Gubben er ok, konfirmanten er i tenkeboksen.
Løpere, tannpirkere, Lys og servietter er kjøpt inn, skal ordne blomster selv. Må bare kjøpes inn ett par dager før. Duker er i boks.
Gaven er ok
Kaffe er kjøpt inn, må huske kaffefløte og sukkerbiter
Bake det jeg skal selv gjøres siste torsdag og fredag før.
Har ordnet to som skal hjelpe til.

Tror ikke det er noe mer da ??

livit er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.