Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du å bli feiret?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Liker du å være midtpunktet for festen?
Ja, jeg liker å være midtpunkt, jeg får for mye oppmerksomhet til vanlig 0 0%
Ja, jeg liker å være midtpunkt, får passe med oppmerksomhet til vanlig 36 24,49%
Ja, jeg liker å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig 12 8,16%
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, jeg får for mye oppmerksomhet til vanlig 12 8,16%
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får passe med oppmerksomhet til vanlig 63 42,86%
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig 17 11,56%
Broccoli til vanlig 7 4,76%
Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-15, 15:58   #11
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg liker litt oppmerksomhet, men ikke som i bryllup. Eller jeg følte at min introverte personlighet ikke var takknemlig nok rett og slett i bryllupet vårt. Det kom så mange. De hadde prioritert oss. Det var fine taler. Folk hadde gjort seg sånn bry, og så klarte jeg ikke å slappe av i det hele. Og jeg skammer meg jo over å tenke sånn. Men jeg opplevde meg selv som utilstrekkelig rett og slett, og var superglad når dagen var over. Endelig ferdig.

I mindre settinger går det fint. Jeg liker at folk husker meg på bursdagen min, og liker gaver og blomster og vin og sjokolade. Jeg lager kalas hjemme på min egen dag og lærer ungene å feire andre enn seg selv.

Så litt er fint. Jeg vil ikke være helt usynlig. Men jeg trives nok bedre med å sitte litt ut på siden og la andre være i 'rampelyset', og heller legge til rette for det. Skrive de rosa sangene og sånn.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:16.