Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sommerferie 2015?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-14, 13:05   #81
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Sommerferie 2015?

Jeg skal i allefall ikke fly neste år. Det blir nok den vanlige turen til Kvæfjord i Troms. Og så vurderer vi ei uke i nord- Sverige.

Gammel 17-11-14, 16:45   #82
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Har dere kjøpt?

Jeg tar meg for øvrig i å vurdere norgesferie neste år. Gutta bør jo ha sett geiranger etc tenker jeg - de er lettere å få med på dette nå i stedet for når de er fjortis/slamper etc, tenker jeg...

Nei, men vi skal på nok en visning, eller var det tre, i dag. Så får vi se .

Norgesferie høres flott ut, men jeg tror det blir en stund til for vår del.

Gammel 18-11-14, 08:58   #83
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Vi skal 2 uker til gran canaria igjen. I juli. Blir fjerde året på rad nå. Liker oss godt der.

Ønsker også interrail om noen år. Ungene er helt ville når vi prater om det.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 20:23   #84
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Godt igang med planlegging, men jammen tar det sin tid å søke opp steder og hotell. Det er så mange valg å ta.

Her blir det Tyskland/Danmarksferie.
Mye vingling men har nå booket Kielfergen nedover og kjører rett til Berlin for noen dager. Hotell i Mitte-området, det blir nok flott.

Så opp til Nord-Tyskland og skal bo på et strandhotell ved Timmendorfer Strand med både ute- og innebasseng. Gledings til det. Vi skal være der nesten en uke og kjøre dagsturer i området der. Skal helt sikkert til Hansa Park, byturer til Lubeck, Rostock, halvøya Bergen og kanskje en tur mot Nordsjø-kysten. Så blir siste uka i Ebeltoft. Skal bo på Dayz Ebeltoft. Da blir det besøk på Djurs Sommerland, Kattegatsenteret i Grenå, sikkert en tur til Aarhus og rolige kvelder i Ebeltofts gater. Så hjem til Norwaycup. Minsten skal også spille i år så da blir det mer verdt å ta en uke ferie på sletta der.

Sist redigert av GinaK : 14-02-15 kl 10:14.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 20:31   #85
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Vi har bestilt for en god stund siden, to uker til Parga. det gjør meg rett og slett veldig godt å ha noe å se frem til på den måten.

Gammel 28-01-15, 20:31   #86
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har bestilt flybilletter til kypros og skal være der 2 uker i månedsskiftet juni/juli. Låner leiligheten til foreldrene mine utenfor kyrenia og reiser sammen med svigersøster og barna hennes.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 20:39   #87
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Vi har reservert feriehus på Sørlandet, skal bestille billetter til Dyreparken og ellers bare kjøre rundt og oppleve litt. Jeg har ikke vært på Sørlandet siden jeg var baby, så jeg tror det blir en fin tur for oss voksne og! Vi får heller være litt mer eventyrlystne når ungene er større. Tanken på tre småttiser på flytur gjør meg helt svett.

Gammel 28-01-15, 20:41   #88
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foreløpig har vi bestilt en uke på en sæter i Grimsdalen, Dovre.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 23:39   #89
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vi ender visst i Danmark i år også, vi, men i år prøver vi Djurs Sommerland. Det er omtrent 30 år siden jeg var der sist. Resten av ferien blir vi hjemme på Sørlandet og satser på reprise av fjorårets sommer.

Gammel 30-01-15, 23:47   #90
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har to uker klart iallefall. En uke på mannens hjemplass (hvor årets happening medfører dumdumboys, Bjørn eidsvåg, silya etc... , en uke i cala d'or - i tilleg tenker jeg vi kjører til Bergen over valdresfløya

Gammel 31-01-15, 08:05   #91
Frk_Fryd
i tåka

Frk_Fryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi skal 5 uker til Spania!

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 12:34   #92
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet ikke hva vi gjør, faktisk. Hvor sikkert er det å satse på reprise av fjoråret, tro.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 14:20   #93
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Flybilletter til Phoenix bestillt, pluss en uke på fænsi resort i Scottsdale (grisevarmt om sommeren, så hotellet kostet nesten ingenting. ). Skal på mini-roadtrip i halvannen uke før Scottsdale, så må bokke litt mer hoteller og sånt.

Også skal vi på hytta, da.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 14:33   #94
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skal tre uker til USA, først NY, så Orlando, så Miami. Fly og bosted i NY og Miami kjøpt/booket. Blir grisedyrt ja! $$ Men tidenes ferie, mulig det er siste vi drar på samlet med alle tre barna, eldste blir straks atten.

Gammel 04-02-15, 14:47   #95
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Skal tre uker til USA, først NY, så Orlando, så Miami. Fly og bosted i NY og Miami kjøpt/booket. Blir grisedyrt ja! $$ Men tidenes ferie, mulig det er siste vi drar på samlet med alle tre barna, eldste blir straks atten.

Siste? Vår eldste er 21 og har ingen planer om ikke å være med på ferie enda

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 14:58   #96
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Vi er gærne og vurderer å kjøpe oss bobil før sommeren!

Gammel 04-02-15, 15:21   #97
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Nei, vi vet jo ikke sikkert da. Bare hyggelig om han vil være med videre, så klart.

Gammel 08-02-15, 21:27   #98
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg elsker å planlegge ferie, det er mer enn halve gleden.
I år blir det:
En helg i Oslo for meg og jentene.
Roma og cruise i vestlige Middelhavet med foreldre, søsken, svigerinne og barn.
Mulig bilferie til Stavanger med kjæresten og jentene mine.

Gammel 08-02-15, 21:30   #99
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi skal kjøre på ferie noen uker i år. Første biltur nedover Europa. Har booket båt fra Larvik til Danmark, og overnatting uka i Berlin og uka i Kroatia. Så blir det noen stopp mellom der. Hjemreise er ikke fikset, da vi ikke har bestemt oss for om vi tar båt over, eller kjører Sverige og ser.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 21:37   #100
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Det varierer nok veldig. Jeg nektet å være med foreldrene på ferie fra jeg var 14. Og så var det plutselig helt greit igjen da jeg var 21. Da var jeg student og satte større pris på om noen gadd å spandere ferie på meg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.