Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva gir du i julegave til din beste venninne?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-14, 21:20   #21
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.818
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gir du i julegave til din beste venninne?

Champagne, brodder og en fiiin sjokolade.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-14, 21:59   #22
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.056
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gir du i julegave til din beste venninne?

Jeg gir til tre venninner (to med barn, en uten).
Min aller beste venninne får det hun ønsker seg: ullstrømper og ulltrøye. I tillegg får de en lyskule til vinduet.
Mine andre to venninner får faktisk det samme, da de har ganske lik smak (de kjenner ikke hverandre): Tøff keramikkskål. I tillegg får barna deres ett av sine ønsker.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-14, 03:04   #23
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir du i julegave til din beste venninne?

I år har jeg strikket sokker og kjøpt slikjepott til det nye kjøkkenet.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-14, 07:38   #24
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gir du i julegave til din beste venninne?

I år får noen venner hjemmelagede ting. Jeg prøver å lage noe spiselig hvert år som jeg gir bort. I år har jeg laget myntegele av mynte fra egen hage. Vi har også presset eplejuice som er pasteurisert, fra egen hage. Så noen får myntegele og bordskåner jeg har laget av filtkuler fra søstrene grene, noen får eplejuice, og ei får noe annet jeg ikke kan skrive her, som jeg også har laget. Har også laget slike brettestjerner av papir som også har blitt gitt bort.

Har de spesielle ønsker prøver jeg å finne noe som passer. men syns det er koselig å gå noe jeg har laget selv.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-14, 09:00   #25
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gir du i julegave til din beste venninne?

I år ble det bok, sjokolade og noe bakesaker hun ønsket seg.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-14, 09:13   #26
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gir du i julegave til din beste venninne?

Vi er 3 venninner, vi går ut i januar, spiser og hygger oss. Søster'n får også venninnegave - vi har kjøpt konsertbilletter til hverandre.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 21-12-14 kl 17:52.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-14, 12:00   #27
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.596
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir du i julegave til din beste venninne?

Hjemmealet og slaktet ribbe fra frilandsgris. Hjemmelaget pølse, rømme og egg.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-14, 12:03   #28
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.645
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gir du i julegave til din beste venninne?

Jeg gir til to. De får god olivenolje og balsamico fra oliviers

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-14, 13:14   #29
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir du i julegave til din beste venninne?

I år får jeg voksengave av søstrene mine, to vennepar, ei venninne sørpå, og så fikk jeg verdens beste lakris og god kaffe av Tussa i posten I tillegg til samboeren da
Innrømmer gjerne at jeg synes det er litt kos med gaver fra venner og familie også. Og jeg synes det er enda mer gøy å finne på gaver til venner og familie nå, enn før faktisk. Gaver er noe jeg koser meg med.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no