Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-14, 18:53   #581
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Stavanger er jo noe helt annet, der er jo alt bananas. Dette er på bondelandet en halvtime unna en liten by der lignende "palassaktige" eneboliger sjelden går for over 10 mill. Gjengs pris for en stor, flott enebolig i Ålesund er 6-7-8-9 millioner.

Gammel 09-11-14, 19:03   #582
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Selve annonsen er i og for seg ikke så morsom, men et litt uvanlig salgsobjekt i min verden. Her.

Gammel 09-11-14, 22:35   #583
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

gjespe på kommando kan eg og. Kneggknegg.

Gammel 09-11-14, 22:38   #584
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Selve annonsen er i og for seg ikke så morsom, men et litt uvanlig salgsobjekt i min verden. Her.

Hun som selger har vært sirkusdirektør på (i?) Sirkus Zorba

Gammel 13-11-14, 00:38   #585
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Søte kaniner gies vekk...

http://m.finn.no/bap/free/ad.html?q=...ckthrough=true

Jeg gjetter at det hele er en spøk

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 28-11-14, 14:10   #586
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

En litt annerledes annonse for en blokkleilighet, viktig å lese bildeteksten

http://www.finn.no/finn/realestate/h...ckthrough=true

Gammel 28-11-14, 22:05   #587
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

En litt annerledes annonse for en blokkleilighet, viktig å lese bildeteksten

http://www.finn.no/finn/realestate/h...ckthrough=true

Fantastisk! Bildene over kjøkkenbenken! saloondører!

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 30-11-14, 19:08   #588
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsomt og intelligent gjort! Knallbra!

Gammel 30-11-14, 19:22   #589
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk!

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 01-12-14, 07:38   #590
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig stilig!

Gammel 01-12-14, 08:20   #591
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syns dere den var bra altså? Mannen og jeg så på den i går, og var helt enige om at den var pinlig grøssedårlig! Og heller ikke særlig tidsriktig 1974 på noen som helst måte.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 01-12-14, 08:22   #592
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Herlig!

Gammel 01-12-14, 08:25   #593
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Syns dere den var bra altså? Mannen og jeg så på den i går, og var helt enige om at den var pinlig grøssedårlig! Og heller ikke særlig tidsriktig 1974 på noen som helst måte.

Enig!
Som boligannonse gav den ikke meg noe seriøst inntrykk.

Jeg er nok erkekonservativ med tanke på boligannonser. Fjas liker jeg i andre sammenhenger, men ikke når jeg skal handle for millioner.

*kjedelig*

Guava er ikke aktiv  
Gammel 01-12-14, 08:31   #594
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte den som var mye snakk om for et par år siden (?), blokkleilighet med rare elementer. Der syns jeg både ideen, gjennomføringen og bildene var bra. Den her syns jeg bare var dum, rett og slett.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 01-12-14, 08:31   #595
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Her er jeg også - jeg syntes den var skikkelig klein og fikk litt sånn "pute-TV-følelse" mens jeg klikket meg gjennom bildene.

Når det gjelder tidsriktighet fikk jeg mer 50-tallsfølelse enn 70-tallsfølelse. Muligens mest pga. møblene i leiligheta.

Gammel 01-12-14, 08:37   #596
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den får oppmerksomhet og det er vel en del av målet, tenker jeg.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 01-12-14, 08:53   #597
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes annonsen er bra, ikke fordi den er tidsriktig, men fordi den selger noe som i utgangspunktet bare er en sliten(og stygg)leilighet med elementer fra både 70 og 80 årene(og teak fra 60- årene)med litt humor og humør.

Og baderomstapeten var fremdeles en slager i 1987 ...

Gammel 01-12-14, 09:05   #598
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Den får oppmerksomhet og det er vel en del av målet, tenker jeg.

Ja jeg skjønner at den selger, men ikke til sånne som meg.
Jeg hadde fått et inntrykk av useriøsitet og fjolleri i en setting hvor behovet mitt er et helt annet. Hadde jeg virkelig ønsket meg leiligheten hadde jeg nok vurdert videre, men førsteinntrykket er dårlig.

Jeg fristes heller ikke av bilder av nærbilder av kraner, blomster på en benk, salg og pepperbøsse, dørhåndtak osv, men har vel skjønt at morsommere folk enn meg liker sånt.

Guava er ikke aktiv  
Gammel 01-12-14, 09:55   #599
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Ja jeg skjønner at den selger, men ikke til sånne som meg.
Jeg hadde fått et inntrykk av useriøsitet og fjolleri i en setting hvor behovet mitt er et helt annet. Hadde jeg virkelig ønsket meg leiligheten hadde jeg nok vurdert videre, men førsteinntrykket er dårlig.

Jeg fristes heller ikke av bilder av nærbilder av kraner, blomster på en benk, salg og pepperbøsse, dørhåndtak osv, men har vel skjønt at morsommere folk enn meg liker sånt.

Da kan det vel tenkes at du heller ikke er i målgruppen for en toroms i ei blokk på vestlandet.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 01-12-14, 10:33   #600
Guava

Guava sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Da kan det vel tenkes at du heller ikke er i målgruppen for en toroms i ei blokk på vestlandet.

Nei ikke foreløpig.

Guava er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.