Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ditt beste tips til utdrikningslag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-14, 22:43   #1
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Ditt beste tips til utdrikningslag?

Hjelp, jeg skal arrangere utdrikningslag! Det har jeg aldri gjort før.
Jeg trenger tips og ideer som passer til et somewhat classy utdrikningslag, altså ikke utdriting. Jeg vil spesielt gjerne ha tips til ting som ikke er avhengig av at vi er i en bestemt by, f.eks, da jeg og bruden ikke bor på samme sted og det ikke er bestemt hvor vi skal ha det. Mat, leker, aktiviteter, hva er lurt, hva er viktig? Tips til fancy men billig hva som helst er definitivt velkomment.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-14, 23:00   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt beste tips til utdrikningslag?

Det kommer jo litt an på hva slags type bruden er også. I min vennekrets har det variert fra spa, negler, champagnelunsj, fin restaurant på kvelden, grilling på strand, rafting (og alt mulig annet) på Oppdal med hytteliv på kvelden. Kokk hjemme hos vertinnen har også vært en suksess.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 01:13   #3
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Ditt beste tips til utdrikningslag?

Fotograf: Lage kalender i morgengave til brudgom. Hver av deltakerne i utdrikningslaget tar med en rekvisitt som representerer en bestemt måned. Denne skal bruden ha med på bildet.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no