Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggingstråden 2014

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-14, 09:46   #401
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Fant Schleich-kalenderen på Toys R Us i går. Kostet 299,-.

Gammel 14-10-14, 14:58   #402
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Kalendere og julekort er produsert og bestilt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-14, 19:12   #403
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også bestilt åtte kalendere. Halv pris blir noen kroner spart. Julekort blir nok ikke riktig enda.

Gammel 15-10-14, 11:37   #404
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Planer om å få laget et par kalendere snart. Julekort er bestilt, må bare hentes.

Gammel 15-10-14, 12:19   #405
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag skal jeg pakke inn mine første julegaver.

Gammel 15-10-14, 12:35   #406
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært på extra-leker i dag, der var det mye fine tilbud.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 17:24   #407
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Oi, du starter tidlig. Jeg må få tak i papir.

Gammel 15-10-14, 17:31   #408
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Det gjorde jeg for to uker siden.

Gammel 15-10-14, 17:52   #409
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg pakket inn de to første idag!

Ellers er det nå bekreftet at mine foreldre kommer på lørdag. Ergo så har jeg sjansen til å handle kommende uke så de kan ta med en del; slipper porto da.

Gammel 15-10-14, 21:24   #410
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Ferdig med alle julegaver (bortsett fra til oss her i hjemmet). Har sendt de avgårde også -sparte porto Julekortene er også ferdige. Så jula kan komme i neste uke, jeg er klar

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 21:24   #411
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kommet så langt at jeg har fått plassert inn litt ferie og avspassering, slik at jeg har fri fra 12.desember til 5.januar. Det trengs for at julen skal bli hyggelig her i huset.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 21:28   #412
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi går fra edelgran til vanlig gran i år. Vanlig gran er billigere, og siden vi reiser bort 29. desember (årets julegave) er det ikke så nøye om treet drysser. Ungene er heldigvis enig (de vet ikke om turen), jeg hadde forventet kamp. Eller, eldste vet ikke at det blir gran, så der kan det bli sure miner når mor fuzzer med juletradisjonene.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 21:31   #413
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

I dag var jeg og henta fem pakker på posten. Måtte bruke handlevogn for å få alt med meg ut i bilen.

Gammel 15-10-14, 21:55   #414
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Vi har alltid vanlig gran, fordi det lukter best. Vanner man jevnlig drysser det lite, men det er uansett verdt det for julelukten.

Gammel 15-10-14, 22:09   #415
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Julekalender til 2-åringen innkjøpt. Med ham til stede. Så tidlig ute har jeg aldri vært før.

Gammel 15-10-14, 22:14   #416
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Vi har alltid vanlig gran, fordi det lukter best. Vanner man jevnlig drysser det lite, men det er uansett verdt det for julelukten.

Med hund og katt hjelper ikke vanning, vi vasser i nåler fra andre juledag.

Nå reiser fire av oss bort, eldste blir hjemme med hund og katt og må støvsuge daglig til vi kommer hjem og kaster ut treet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 23:15   #417
millact

Standard

Hva kjøper man til bror og svigerinne i gave? Egne barn?

Gammel 15-10-14, 23:18   #418
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Bror og svigerinne får noe julepynt og så blir det litt delikatessevarer i tillegg.

Singelbror vet jeg ikke, ligger an til vin, håndlaget konfekt og en bok.

Gammel 16-10-14, 08:12   #419
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hva kjøper man til bror og svigerinne i gave? Egne barn?

Egne barn- noe de ønsker seg.
Bror og svigerinne: Samler de på noe?
Jeg har kjøpt ett sett med fiskekniv, 2 forskjellige fiskekrydder og oppskriftsbok til min bror og svigerinne siden de spiser mye fisk.

Gammel 16-10-14, 08:16   #420
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Siden jeg er i permisjon denne julen har jeg store planer om å bake minst 14 sorter, rundvaske huset, håndlage kalendere til alle tre ungene, lage masse julegaver og godteri.

Men et par sorter blir det vel...

Hvilke kalendere er det som er kule i år? Malin har hatt Littlest Pet Shop et par år nå, og Leon har hatt Lego Star Wars, så det er kanskje på tide med en forandring?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.