Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir du totalt loco?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Blir du loco?
Jeg blir ikke spesielt interessert eller engasjert i noe som helst 8 5,67%
Jeg kan bli litt interessert i noe, men jeg prioriterer ikke å bruke tid eller penger på det 17 12,06%
Jeg er ganske dedikert og bruker litt tid og/eller penger 37 26,24%
Jeg bruker så mye tid jeg kan og en god del tid og/eller penger 29 20,57%
Jeg går fullstendig opp i interessen og bruker mye tid og/eller penger 16 11,35%
Jeg går fullstendig opp i interessen og bruker mye tid og/eller penger til jeg får en ny interesse 21 14,89%
Brokkoli 5 3,55%
Blir veldig interessert, men faller ofte fort av igjen 8 5,67%
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-14, 10:42   #81
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.885
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Jeg er ganske forsiktig/gjerrig med penger så jeg tar ikke veldig av. Det eneste jeg er villig til å strekke meg litt for er å betale for ferie. Der har jeg endret meg veldig etter at vi fikk barn.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 10:52   #82
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Ah, kan man også være loco på jobb? Vel, der er jeg det i mye større grad enn hjemme. Sikkert mye av grunnen til at jeg ikke har overskudd til å være så loco hjemme.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 10:55   #83
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Å, kunne vi også få vere loco på jobb? Sjekke av den!

Og så er eg litt loco når det gjeld fotball må eg innrømme. 20 timar i buss for å sjå en fotballkamp i to timar er vel litt på edgen.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 12:54   #84
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg kunne med fordel vært atskillig mer loco på jobb, kjenner jeg.

He, he, jeg tror kanskje pasientene mine foretrekker at jeg ikke er alt for loco på jobb

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 12:57   #85
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.315
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Slanke leggene? Driver folk med det?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 12:58   #86
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.315
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

He, he, jeg tror kanskje pasientene mine foretrekker at jeg ikke er alt for loco på jobb

"Åååå, herregud, du må ha rotfylling!! SE her, da!! Dødskult, den største tannbyllen jeg har sett! Stilig!! Bare sitt helt stille, jeg må ta en selfie med deg med dette, altså!!! "

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 13:01   #87
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.909
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Jeg har en veldig loco-nerdete tannlege, og synes det er ganske sjarmerende. Jeg synes for så vidt det er litt gøy når leger synes jeg er faglig hyperinteressant også, til og med når det er gynekologen.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 13:02   #88
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.906
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Slanke leggene? Driver folk med det?

He-he, neida, men jeg har lest at det er en stor fordel med lette legger om man skal løpe fort. (Og smale hofter. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 13:04   #89
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Jeg kan bli ganske loco. Stort sett blir jeg VELDIG interessert og bruker det jeg kan av tid/penger. Og jeg kan ta fullstendig av, men selvsagt begrenser jo alt seg til sist mtp økonomi.

Håndarbeid, hage, interiør, vesker og spill er mine "kjepphester". Vin og klær attåt. Ting jeg er interessert i hele tiden, men som innimellom får hver sin ekstra opptur hvor jeg er helt i kne, ganske så enspora.

Jeg bruker MYE penger på garn og interiør. De andre tingene kommer fort i baksetet rent økonomisk, men det opptar meg jo. Det er stort sett mannen som bruker penger på vin. Ja, også reiser vi da. Reising er vår felles og virkelig store lidenskap. Vi bruker mye penger på det, ofte. MYE!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 13:26   #90
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

"Åååå, herregud, du må ha rotfylling!! SE her, da!! Dødskult, den største tannbyllen jeg har sett! Stilig!! Bare sitt helt stille, jeg må ta en selfie med deg med dette, altså!!! "


Hahahaha! Det var dagens!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 13:42   #91
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg har en veldig loco-nerdete tannlege, og synes det er ganske sjarmerende. Jeg synes for så vidt det er litt gøy når leger synes jeg er faglig hyperinteressant også, til og med når det er gynekologen.

Jeg er ambivalent til akkurat det. På den ene siden er det veldig sjarmerende med fagnerder, på den andre siden har entusiastisk påkalling av kollegaer med beskjed om å "se på dette da" alltid hatt sammenheng med at jeg har vært ekstraordinært dårlig eller hatt skrekkelig vondt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 13:50   #92
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.505
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

"Åååå, herregud, du må ha rotfylling!! SE her, da!! Dødskult, den største tannbyllen jeg har sett! Stilig!! Bare sitt helt stille, jeg må ta en selfie med deg med dette, altså!!! "

Ikke så langt unna min opplevelse hos min aldeles supersøte tannlege da jeg hadde fått et hull som vokste veldig fort og måtte fikses veldig fort. Hun syntes det var superfascinerende å se på formen og fargen på hullet og i utfordringen med å få lov til å fikse det, og hun gav ettertrykkelig utrykk for begeistringen sin. Jeg klarte ikke helt å dele verken interesse eller begeistring, men synes det er fint å ha en tannlege som går så opp i jobben sin.

Jeg blir sjelden fullstendig loco over noe som helst, men ryktene sier at det nærmeste jeg har kommet loco er min interesse for styrketrening.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 13:56   #93
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.909
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er ambivalent til akkurat det. På den ene siden er det veldig sjarmerende med fagnerder, på den andre siden har entusiastisk påkalling av kollegaer med beskjed om å "se på dette da" alltid hatt sammenheng med at jeg har vært ekstraordinært dårlig eller hatt skrekkelig vondt.

Jeg har vært heldig og har vært interessant på stort sett smertefrie måter så langt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 14:03   #94
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.906
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg blir sjelden fullstendig loco over noe som helst, men ryktene sier at det nærmeste jeg har kommet loco er min interesse for styrketrening.

Akkurat på det feltet er jeg nok så langt unna loco som man kan komme.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 14:17   #95
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du total loco?

Jeg blir megaloco når det gjelder interesse og tidsbruk, men det er ytterst sjelden jeg svir av masse penger på noe som helst.

Interessen har en tendens til å dabbe helt av etter en stund og jeg følger da ikke opp ev. igangsatte prosjekter. Men så kan den blusse opp igjen senere.

Hage er et godt eksempel: Jeg blir veldig, veldig besatt i februar-mars. Sår frø inne, prepper så mye jeg kan ute, tripper rundt, leser meg opp, legger planer. Jobber på spreng med hagen - mye, lenge og ofte - på vår/forsommer. Når vi bikker juli dabber interessen gradvis av og vi ender - som nå - med en liten skog av gule og visne agurkplanter med små, deformerte agurker som ikke rakk å bli spiselige innen jeg mistet interessen.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 16:12   #96
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Mye tid og mye penger.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 16:53   #97
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Neida, ikke loco i det hele tatt....








Sa damen med to hester. ;-)
Alle penger og all tid går med til interessen, stort sett. Jeg er der at jeg ikke syns ting er skikkelig gøy før jeg går all in. Så sånn får det bare bli.
Et av mine mest brukte klengenavn er faktisk loco-mama

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 17:18   #98
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.295
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Om å være loco - i går og dag har det kjørt biler opp og ned gata her, det har gått rundt folk og kikket i været og busker, de har hatt kikkerter og kamera. Og jeg har stusset. Først tenkte jeg at de skulle jakte oppi haugen her, men syntes DET var rart også.

I formiddag så jeg plutselig en veldig spesiell fugl på garasjetaket. Og da begynte jeg å legge sammen to og to. Kjapt søk på artobservasjoner.no viser at det er oppdaget en hærfugl her, og de er visst sjeldne i Norge.

Så nå har jeg 5-6 biler og rundt 10 middelaldrende menn som tusler rundt her med kikkert og kamera, og ser etter en fugl.

Jeg synes de er sjarmerende loco.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 18:33   #99
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.315
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Sjarmerende loco når du vet det er fugl de ser etter, kanskje, Serafin, men om du ikke hadde funnet ut det så hadde det kanskje vært mer creepy?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 19:09   #100
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.295
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Sjarmerende loco når du vet det er fugl de ser etter, kanskje, Serafin, men om du ikke hadde funnet ut det så hadde det kanskje vært mer creepy?

For å si det sånn, det var såpass creepy at jeg begynte å sjekke litt ut hva de holdt på med.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no