Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvorfor ringer min iPhone også når noen ringer på datteren min sin?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-14, 18:52   #1
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor ringer min iPhone også når noen ringer på datteren min sin?

Jeg installerte IOS8 på iPhonene til meg og jentungen i går. Nå ringer min telefon også når noen ringer til jentungen.

Hva har jeg gjort galt og hvordan fikser jeg det?

(Og hvorfor niåringen har iPhone? Ikke spør, jeg er for opptatt med å tygge seigt kamelkjøtt til å svare.)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 18:56   #2
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor ringer min iPhone også når noen ringer på datteren min sin?

Bruker dere samme Apple-konto?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 18:57   #3
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor ringer min iPhone også når noen ringer på datteren min sin?

Samme bruker-id eller hva det nå heter? Etter oppdateringen skal visst alle maskiner være sammenkoblet på et vis; telefon, Mac og iPad.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 19:06   #4
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor ringer min iPhone også når noen ringer på datteren min sin?

Ja, samme Apple-konto. Får logge av på hennes da.

Men skulle jo tro at det gikk an slå av det der?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 19:09   #5
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor ringer min iPhone også når noen ringer på datteren min sin?

Det går sikkert an å slå av, men jeg vil anbefale å opprette egne Apple-kontoer til ungene, så slipper man dette problemet hver gang man oppdaterer eller kjøper ny enhet. Opplevde dette selv da min sønn fikk ny iPhone til jul og var hos faren. Plutselig kom mine tekstmeldinger inn på hans telefon. Da fikk eksen rimelig kjapt beskjed om å opprette ny konto til ungen...

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 20:37   #6
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor ringer min iPhone også når noen ringer på datteren min sin?

Begge har oppdatert til iOS8? Her ringer iPaden når telefonen ringer. Du skrur av under Innstillinger -> Facetime -> iPhone mobilanrop. Må gjøres på begge telefonene, vil jeg tro.

Hvis du oppretter familiedeling kan du opprette egen Apple-ID til niåringen uten å jukse med alder.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no