Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Finnes denne bilen?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-14, 05:54   #11
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes denne bilen?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Hm. Ingen sjekket førerkortet mitt i USA i påsken da jeg leide et slikt monster. Jeg tror ikke jeg hadde trivdes med noe sånn i Norge - hvordan finner man p-plass?? Eller rettere sagt, hvordan kommer man ut når kantar parkert - kryper ut bagasjerommet?

Kjæresten hadde en Galaxy. Den har jo plass til syv, men da var et ikke mye baggasjeplass igjen når de to siste setene var i bruk. Men jeg er nok bare bortskjemt etter å ha kjørt Sienna...

I USA trenger du bare vanlig førerkort, men i Norge blir de registrert som lastebiler pga avgiftene (du får kjøpt personbil-varianter også til en annen pris). Jeg kan heller ikke se for meg hvor man skal kunne parkere på ett kjøpesenter med ett slikt monster. Men jeg svarte på spørsmålet til Katta - en slik bil finnes.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.