Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Dersom jeg skulle hatt et ekstra par med løpesko...

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-14, 22:49   #1
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Dersom jeg skulle hatt et ekstra par med løpesko...

... hvilke sko burde jeg prøve da?

Jeg er relativt tung, 84kg på 174 cm. Løper noe i skog og mark, men i hovedsak på asfalt. Nå har jeg asics gel nimbus og er veldig fornøyde med de, men kunne godt tenkt meg å prøve ett par andre og kanskje lettere sko. Hvilke sko bør jeg ta en kikk på?

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 22:56   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dersom jeg skulle hatt et ekstra par med løpesko...

Du er under/normalpronert kanskje siden du bruker nimbus?
I så fall er Nike zoom vomero en sko som likner. Det er ikke mange sko å velge mellom om man har fot som passer nimbus.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 23:01   #3
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dersom jeg skulle hatt et ekstra par med løpesko...

Jeg er noe underpronert, men er ikke avhengig av korrigering for det. Kan fint ha nøytrale sko.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 23:03   #4
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dersom jeg skulle hatt et ekstra par med løpesko...

Vomero er for nøytral/under akkurat som nimbus.
Det finnes også andre, men med tanke på fasongen på skoen er nok vomero mest lik. Dvs den passer til bred forfot.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 23:04   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dersom jeg skulle hatt et ekstra par med løpesko...

Jeg har samme type bein som Guava på det punktet der, det som fungerer for meg er Asics gel nimbus, Nike air pegasus og Nike zoom vomero. Andre har jeg ikke funnet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 23:08   #6
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dersom jeg skulle hatt et ekstra par med løpesko...

Jeg må rett og slett ut og prøve disse da. Jeg er usikker på om forfoten min egentlig er spesielt bred, men nimbus sitter som støpt, så da er den nok kanskje det.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 23:09   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dersom jeg skulle hatt et ekstra par med løpesko...

De skoene er jo ikke veldig brede, men de strammer ikke over forfoten slik enkelte andre sko gjør. De som har virkelig bred forfot tror jeg må kjøpe ekstra brede modeller. Det som er viktigst for meg er at det ikke er overpronasjonsmodeller. Jeg holdt på å kjøpe gel keyano en gang fordi alle skrøt sånn. Jeg er glad jeg prøvde først, for det hadde blitt overtråkk garantert.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no