|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
29-05-14, 11:00 | #1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Hva skal jeg ønske meg fra Sverige? [gluten-og laktosefritt]Noen jeg kjenner skal til Sverige i morgen, og jeg tenkte å be dem kjøpe noen ting for meg. Men selv om jeg har handlet der selv mange ganger, husker jeg jo ikke hva jeg har kjøpt sånn helt konkret. Noen hete tips til gode produkter, med merkenavn? Brød, pasta og yoghurtlignende saker er mest aktuelt.
29-05-14, 11:04 | #2 |
Sviiisj!!
|
Sv: Hva skal jeg ønske meg fra Sverige? [gluten-og laktosefritt]Pasta i forskjellige varianter, tagliatelle, penne, lasagneplater (merke er jeg ikke så nøye på, både Semper og Schär har god pasta)
29-05-14, 11:08 | #3 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
|
Sv: Hva skal jeg ønske meg fra Sverige? [gluten-og laktosefritt]Jeg kjøper Lailas blå melmix i store kvanta, det er basismelet mitt. Og iskjeks uten melko og gluten. Og Schär fibermel. Og grissini.
29-05-14, 11:22 | #4 |
ctrl+z
|
Sv: Hva skal jeg ønske meg fra Sverige? [gluten-og laktosefritt]Jeg liker melet fra Finax, det i rød melkekartong-pakke. Og frokostblanding ja, de har mye bedre utvalg.
29-05-14, 11:35 | #5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal jeg ønske meg fra Sverige? [gluten-og laktosefritt]Glimrende! Frokostblanding tror jeg ikke jeg skal be om, der er det så mange feller på nøtter o.l og ofte veldig søte greier, men mel og pasta er toppers. Og croissanter! Melkefritt er ikke superviktig, men jeg har pleid å kjøpe mye godt laktosefritt i hvert fall.
29-05-14, 13:54 | #6 |
lettere utlada
|
Sv: Hva skal jeg ønske meg fra Sverige? [gluten-og laktosefritt]Muffinsblandinger og andre kakemixer. Det var i alle fall en stor hit da vi kjøpte det til våre venner.