|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIGrå bikini, kort svart short og vid grå singlett. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IISkinny jeans, lys rosa topp med sort trykk av det britiske flagget + en grå cardigan. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIStndardantrekket mitt om dagen: svart shorts, svart t skjorte og svarte sandaler. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIBlå ammekjole med omslagslukking fra Boob. Sånn:
|
|
|
|
#5 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IISkjørt fra Tulip & Tatamo, hvit topp fra HM og blå sko fra Air Step. Rød jakke mens jeg springer mellom hjem-bil-jobb-butikk-hjem ...
Lofottorsk i nordens Paris Sist redigert av Canisa : 04-07-14 kl 14:30. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIMcDream Jeans, blå t-skjorte og dongerijakke. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IITurkise, skinny jeans fra Mango, turkis/petrol/hvit tunika fra PM, kilehælsandaler fra Roots.
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IISånn her så jeg ut for litt siden! Nå har dusjet, og skiftet til bikini. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd II
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IITurkis sommerkjole - første feriedag og bær- og sykkeltur med ungene:
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIKnekort lys dongeri capri med stikk nederst og en mintgrønn kortermet bluse. Foreløpig lilla crocs til, men skal snart ut og tar da på meg noe mer presentabelt skotøy.
|
|
|
#14 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIKongeblått skjørt, med små hvite blomster, som rekker et godt stykke nedenfor knærne (kjøpt på epla for 80 kr, tipper det er fra tidlig 80-tall), hvit singlet, skyhøye gule sandlaer fra Aldo, gule blomsterøredobber fra Cecilie Melli. Veldig sommerruslebifsk.
|
|
|
|
#15 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIHer i Tromsø er vi tilbake til nordnorsk sommervær (14-15) grader, og overskyet. I dag har jeg lys, burgunderrød kjole fra Ganni, sorte, tynne strømpebukser og sorte pumps fra Air Step. På tur til og fra har jeg sort skinnjakke og koksgrå Toyota Avensis ytterst.
|
|
|
#16 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIVeldig praktisk mørkeblå lin-skjortekjole, som etter planen skal ta meg gjennom glovarm Oslo-sommerformiddag, Gardermoen og flytur.
|
|
|
#17 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIKort, hvit jeansshorts, hvite Tommy H-sandaler og en tøff grå topp med bulldogmotiv. Det er VARMT!!
|
|
|
#18 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIEr du fornøyd med fasongen på den mønstrete Boden-kjolen, mocci? Har telt på knappene lenge om jeg skal bestille meg den.
|
|
|
#19 |
|
Retromum
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd II
Ja, jeg er fornøyd med den, sitter fint på.
|
|
|
#20 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IISort og grått stripete maxikjørt, aprikos topp og kilehælsandaler. Sist redigert av Avatar : 11-07-14 kl 14:49. |
|
|
|
![]() |
|
|