Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

"Vi" er gravide

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-07, 21:30   #1
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vi" er gravide

Er du dum eller forstår du ikke norsk?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 21:32   #2
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Vi" er gravide

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Er du dum eller forstår du ikke norsk?

Er dum og forstår ikke norsk. Det er derfor jeg skriver norsk, og lurer på om du virkelig vil fremstå som stokk dum dersom du virkelig helt seriøst tror at folk bruker donor dersom de omtaler en graviditet i entall???

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 21:41   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vi" er gravide

Opprinnelig lagt inn av Dani, her.

Er dum og forstår ikke norsk. Det er derfor jeg skriver norsk, og lurer på om du virkelig vil fremstå som stokk dum dersom du virkelig helt seriøst tror at folk bruker donor dersom de omtaler en graviditet i entall???

Det er da tydelig at det er du som er idioten her. Jeg sier hva jeg mener, men du evner tydelig ikke å forstå det, slik du spør og graver om og om igjen. Tydelig tilbakestående er du.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 21:45   #4
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Vi" er gravide

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er da tydelig at det er du som er idioten her. Jeg sier hva jeg mener, men du evner tydelig ikke å forstå det, slik du spør og graver om og om igjen. Tydelig tilbakestående er du.


Hadde noen spurt meg om jeg hadde brukt donor for å bli gravid dersom jeg sa at JEG var gravid, så hadde jeg virkelig ikke trodd mine egne ører. Så da tror jeg det er du som hadde blitt sett på som tilbakestående..

Det slår meg at hver gang du ikke har noe å komme med, så begynner du å slenge dritt. Værså god. Det føles sikkert bedre å komme med dritt når du ikke har noe bedre å skrive

Så da mener du altså at du tror alle som sier de har blitt gravide i "jeg" form har brukt donor. Hjelpes. Slår det deg aldri hvor enkelt det er å få donor? At flertallet da bruker donor, og ikke har noen partner?? Du kan jammen ikke ha det lett.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 21:47   #5
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Vi" er gravide

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er da tydelig at det er du som er idioten her. Jeg sier hva jeg mener, men du evner tydelig ikke å forstå det, slik du spør og graver om og om igjen. Tydelig tilbakestående er du.

Og du har forresten ikke sagt det i klartekst. Du driver og går rundt grøten hele tiden. Derfor jeg spør om igjen og om igjen. Og fordi jeg er tilbakestående og ganske idiot.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 09:18   #6
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Vi" er gravide

Greit nok å si det med en spøk, men når man virkelig nekter å godta at andre kan si "jeg prøver å bli gravid", da er det ganske ille syns jeg.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 13:04   #7
alphaMale
The Million Dollar Man
 
alphaMale sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 211
alphaMale er litt kulalphaMale er litt kul
Standard

Sv: "Vi" er gravide

- - --

__________________
På knærne forelsket i alfaCharlie...

- Friends help you move, REAL friends help you move bodies.

Sist redigert av alphaMale : 20-05-07 kl 13:09. Årsak: Se over.
alphaMale er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no