Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bæredings til stort barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-07, 09:36   #41
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bæredings til stort barn

Jeg bærer glatt min nesten 2-åring i Mei Tai. Han veier vel om lag 14 kilo, og selv om jeg har dårlig rygg er det altså ikke noe problem.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 11:30   #42
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bæredings til stort barn

Vi har brukt maya-wrap, synes den er veldig praktisk å få på seg i en fart

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 18:49   #43
Corona
Superaktiv
 
Corona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Corona er litt kulCorona er litt kulCorona er litt kul
Standard

Sv: Bæredings til stort barn

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Vi har brukt maya-wrap, synes den er veldig praktisk å få på seg i en fart

Kan den enkelt brukes til en snart 2-åring? Enkelt å bruke eller?

Vi skal en uke til syden, og har mulighet til å låne Maya-wrap av en venninne. Hvis ikke kjøper jeg Patapum.

Corona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 22:09   #44
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.690
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til stort barn

Jeg bruker mayawrap mye til min snart toåring (slutten av juni), men orker ikke gå særlig langt med den. Men bruker den mye til innebæring når jeg skal lage mat e.l. og hun er en opp-unge.

Ute, når jeg skal gå lengre, bruker jeg ergo.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 09:23   #45
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.431
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bæredings til stort barn

Dere som bærer i Mei Tai, begynte dere tidlig? Jeg har kjøpt en toddler variant til gutten min, som er veldig glad i å bli bært, men han liker ikke å sitte i den Og han er sååååå tung å ha på armen.

Pappan bærer han mye i bæremeis, men det syns jeg er for tungt.

Er det helt håpløst å tro at han vil like det etterhvert, eller skal jeg bare fortsette å prøve? Jeg bærer han på rygg og knyter under rumpen.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 10:14   #46
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bæredings til stort barn

Hvor gammel er Junior? Dersom han er vant til bæremeis så er det uvant å sitte så tett inntil deg, og det kan være det er det han ikke liker. Jeg begynte fra like etter fødselen med minsten, han har aldri prøvd annet og elsker å sitte på ryggen. Men det er nok en tilvenningssak for de som er mellom 1 og 2 år, så jeg vil anbefale deg å prøve mer før du gir opp. Jeg vet flere som har begynt å bære først etter 1 år. Lykke til!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 14:02   #47
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.431
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bæredings til stort barn

Han er litt over 2 år. Jeg bærer han mye, mest på hoften, men også en del på ryggen. Problemet er at jeg må jo bruke armene for å holde han, og da kan jeg ikke gjøre så mye annet.

Han satt mye i slynge når han var yngre, emn så fikk han en periode rundt 1,5 år, der han bare ville gå og da ble det slutt på bæringen. Nå vil han ikke se slyngen.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no