|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Sv: Naboen er nattevakt og vil ha ro i helgeneTrampoliner som står tett inntil vegger kan fort gi vibrasjoner og "dunk-skvisj-dunk-skvis-dunk-dunk" i tillegg til hviiiiiiin fra de oppå.
![]() |
#2 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Naboen er nattevakt og vil ha ro i helgeneDet er hyl og skrik samt den evinnelige gnisselyden. Også det faktum at den står plassert på ett sted, noe som gjør at støyen er konstant fra ett sted og ikke forflytter litt på seg på en naturlig måte som ved annen lek.
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Naboen er nattevakt og vil ha ro i helgene
Vår har plutselig begynt å knirke i år. Det er en aldeles skrekkelig lyd! (Og ikke helt uvanlig heller.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Naboen er nattevakt og vil ha ro i helgeneJeg syns det må være helt greit å spørre, og jeg ville tatt hensyn i den grad det er mulig. Nå bor vi sånn til at det skal litt til å forstyrre naboene, men om det skulle være noe så hadde jeg syntes det var greit om jeg fikk et spørsmål.
![]() |
#5 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen er nattevakt og vil ha ro i helgeneSynes også det er greit å ta litt hensyn, men ikke sånn at det går utover normal utfoldelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen er nattevakt og vil ha ro i helgeneDu anbefaler naboen din å kjøpe seg slike, hun vil ikke angre!
![]() |
#7 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Naboen er nattevakt og vil ha ro i helgeneJeg jobbet nattvakter i årevis. En av ulempene med det er jo at man sover når andre er våkne, og dermed må leve med støy. Sånn er det bare, og de må være en del av vurderingen når man velger den typen jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen er nattevakt og vil ha ro i helgeneHer i bygda dominerer skift/turnusarbeid, og i vårt nabolag er det garantert minst ein som sover etter nattevakt kvar einaste dag året rundt. Og skal ein ta omsyn til dette, samt små barn si leggetid (rundt klokka sju?) og dei middagssovande naboane (rundt kl. fire?), samt bevare nattero for dei av oss som jobbar dagtid, ja da er det jammen ikkje mykje tid til hekkesaks og grasklippar.
![]() |
#9 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Naboen er nattevakt og vil ha ro i helgeneEg blir litt overraska over at ikkje folk som søv på tider det ikkje er stille rundt seg bruker øyreproppar. Er ikkje det vanleg?
![]() |
![]() |
#10 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Naboen er nattevakt og vil ha ro i helgeneØyreproppar tar berre toppane. Eg har ikkje prøvd formstøypte proppar, men vurderer det! Det er berre det at det firmaet alltid tar ferie på dagar da eg er i byen. Og det skulle nett ikkje forundre meg om dei har stengt førstkommande fredag også.
![]() |
#11 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Naboen er nattevakt og vil ha ro i helgeneNå kom jeg på den sommeren jeg var turnuslegevikar i Bodø og fikk "bolig" over en barnehage og under et tak som skulle byttes ut i løpet av sommeren.
![]() |
#12 |
maler
|
![]() Sv: Naboen er nattevakt og vil ha ro i helgeneDet er mulig at naboens trampoline bråker mer enn sin egen.
![]() |
#14 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Naboen er nattevakt og vil ha ro i helgeneDere som har gnisselyd, har dere kvalitets trampoline eller billig fra europris eller lignende?
![]() |
#16 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Naboen er nattevakt og vil ha ro i helgeneDu bør sikkert sjekke at den står i plan og ikke rører på rammen under bruk, det kan sikkert komme gnisninger som lager lyd og et av beina ikke har støtte feks. Eller om den står og vipper.
![]() |
#18 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Naboen er nattevakt og vil ha ro i helgene3 år gammel Jumpking som står ute hele året og generelt mishandles. Gnisser ikke. Den er oval da, om noen ingeniører skulle mene at fasongen har betydning.
![]() |
![]() |
|
|