|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
31-03-14, 13:46 | #1 |
Ser lyst på livet
|
Mattilsynet og alternativ jul i Oslohttp://www.osloby.no/nyheter/Mattils...l#.UzlF6vl_tg0 |
31-03-14, 14:04 | #2 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
|
Sv: Mattilsynet og alternativ jul i OsloJeg oppfatter ikke at de vil gjøre det vanskelig. Jeg oppfatter at de mener at bostedsløse skal ha like trygg mat som alle andre ,og også har krav på god hygiene. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor Holstad har avslått å ta et møte med Mattilsynet. Jeg er helt enig i at det er en stor sak hvis 300-400 får diarè, særlig med tanke på at endel av dem kanskje ikke har den beste helsestatusen i utgangspunktet. |
31-03-14, 14:05 | #3 |
Glamorøs
|
Sv: Mattilsynet og alternativ jul i OsloJeg syns Mattilsynet er litt vanskelige her, men jeg syns Holstad er usannsynlig teit som ikke vil gå i møte med Mattilsynet for å diskutere saken. Å ha orden på håndtering, lagring, tilberedning og servering for å sikre mattrygghet syns jeg ikke er for mye forlangt, altså.
31-03-14, 14:06 | #4 |
Dragedytteren
|
Sv: Mattilsynet og alternativ jul i OsloStrengt tatt har man vel ikke lov å selge hjemmelagde kaker på f.eks. 17.mai - de skal være laget på godkjent kjøkken, mener jeg å ha sett.
31-03-14, 14:11 | #5 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
|
Sv: Mattilsynet og alternativ jul i OsloDet er vel ikke mattilsynet som lager reglene de er pålagt å følge opp. Storm i et vannglass.
Jeg jobber en del med folk fra mattilsynet, og opplever etaten som veldig serviceminded og glade for å veilede folk i forkant. |
|
|